Odd inary

.

Recommended Posts

Dap

Tak for det - jeg må på jagt! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.Trine
Skrevet (redigeret)

Pure Lime Compression Bra og Panache Sports bra. Jeg bruger 80L/75M, og de bh'er er de eneste, der virker :)

De bliver også tit brugt på arbejde, hvis jeg har en lang dag. Panache laves forresten i mange flotte farver. Jeg har den f.eks i hot pink og i navy med rød og hvid kant :)

Panache kan med fordel købes på eBay, da de der typisk er en del billigere (specielt i den mørke blå, da den er udgået), end på Bravissimo eller Figleaves, hvor de også kan købes :)

Links:

Page Not Responding

Lingerie, Swimwear and Nightwear For D-L Cup Women| Bravissimo

Figleaves - Luxury Lingerie, Nightwear, Swimwear for Men and Women

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tricolette

Angående sportsbh'er fik jeg det råd at bruge 2 ad gangen - en almindelig sportsbh og her over en godt stram sportsbhtop. Så skulle der være meget bedre styr på sagerne, og de hopper ikke så nemt rundt, når man løber osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vAMT

Jeg var inde i sportigan eller sportsmaster (kan ikke huske hvilken) men de sælger vel noget lign. af det samme. Sådan en nike dry-fit top med indbygget sportsbh til 300kr. Jeg lover dig for, at du får, hvad du betaler for. Jeg har rimelig store bryster, og de bliver bare, hvor de skal. Du kan slet ikke mærke, at de hopper overhovedet. Den er langt bedre end alle de sports bh'er, som jeg har prøvet gennem tiden, hvor du skal betale alt for latterlige penge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

Jeg vil gerne takke alle jer dejlige damer i denne tråd i min jagt på en ny sports-bh. :gogo:

Jeg er så heldig at der ligger en LACE her i Århus, så kunne prøve nogle forskellige i min størrelse.

Først prøvede jeg en Shock Absorber. De havde to forskellige, og så fortalte jeg at den jeg ledte efter godt kunne være bøvlet at lukke. Og det gav bonus. :lol: Dog var bøvlet minimalt, og noget jeg nok skal kunne finde ud af i løbet af kort tid.

Dernæst prøvede jeg en Panache, og det var slet ikke mig. Jeg kunne uden videre presse hele min lukkede hånd ind i skålen, og det der torpedo-look jeg lidt fik var heller ikke min stil. Jeg kan godt lide når Gerta og Gertrud er snøret godt ind (ja, det har jeg navngivet mine bryster).

Til sidst prøvede jeg en fra Anita, men jeg var nærmest ved at tude da jeg skulle lukke den. Fire hægter på meget lidt plads er ikke særlig godt når man er så lidt fingernem som jeg er.

Jeg tænker dog at jeg skal prøve den igen en anden dag, og helst ikke så tæt på lukketid at jeg får stress.

De havde desværre ikke Purelime, så den må jeg hen i en anden butik for at prøve. Og det vil jeg helt sikkert gøre inden jeg bestemmer mig for hvad for en bh det bliver.

Sports-bh'er i god kvalitet koster kassen, og jeg har kun råd til en som min økonomi er i disse måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louisedk_87

Shock absorber kan købes billigere på sider som figleaves.com og bravissimo.com. Fik min næsten 200 billigere end ved danske web shops.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Shock absorber kan købes billigere på sider som figleaves.com og bravissimo.com. Fik min næsten 200 billigere end ved danske web shops.

Jeg tænkte også på at finde og købe den online, men jeg ville jo gerne se hvordan skidtet sidder på mig først. Det ville være træls at have bestilt noget fra UK og den så sidder dårligt.

Edit: Jeg fandt lige denne, det kan være andre kan bruge den. :)Bra Size Converter

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har ikke været rundt og prøve det store, men jeg læste diverse test og anmeldelser på nettet, og der lå ShockAbsorber som en af de bedste til store bryster. Og jeg er enig, så jeg har holdt mig til dem siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Selma156

Jeg har netop investeret i en Purelime Compression Bra. Jeg håber, den lever op til mine forventninger. Det var vist også på tide med en ny sports-bh efter jeg har tabt mig i omkredsen + min gamle er over tre år gammel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind