Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Lioness

Lægesekretærelever optaget 2013

Recommended Posts

ninz84

Nu kan jeg også være med herinde:)

Jeg har fået en af pladserne i Region H, og kan næsten ikke vente med at komme igang med uddannelsen.

Jeg er 29 år, har 3 dejlige drenge på 1 1/2, 4 og 6 år med min kæreste, som jeg har været sammen med i snart 13 år.

Jeg håber på at komme på enten Glostrup, Hvidovre eller Herlev Hospital, som jeg også havde ønsket til samtalen. Men kommer jeg på andre, er det også helt ok:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mirsig1

Så lige i den anden tråd, at nogle snakkede om at tage diagnoselatin inden start, jeg kan virkelig anbefale at tage det på Niels Brock, det har ry for at være et af de bedste kurser der udbydes.

Underviseren, står også for undervisning af lægesekretærelever i Region Sjælland :)

Diagnoselatin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mirsig1

Jeg fik i øvrigt afsluttet min HGS i onsdags, så jeg nu også har adgangskravet til min elevplads, pyha! Der var godt nok nerver på, fordi det jo var adgangsbilletten videre til den elevplads, jeg allerede havde tilkæmpet mig.

Nu skal min sidste barsel bare nydes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
Jeg håber at komme på Herlev, Gentofte og Glostrup. Nævnte dog ikke noget til samtalen for i bund og grund er det vigtigeste bare at jeg har fået en plads :)

Og så læser jeg mailen en del gange om dagen :blush: Er bare så glad og tror ikke helt min hjerne forstår at jeg er kommet ind :lol:

Var godt forvirret da jeg læste mailen, for forventede jo ikke svar allerede nu. Og havde lige brokket mig over at min mobil igen sagde en lyd, fordi vi sad på et bilmale værksted og ventede på bilen blev færdig.

Troede faktisk mailen var ang et andet job, så måtte lige læse mailen to gange før jeg sprang op og kyssede manden :lol:

:lol: Jeg gør præcis det samme.. Jeg forstod og forstår slet ikke at det er sket. Jeg læser mailen igen og igen, og måtte også sende den til min mand, lige da jeg havde fået den, for at sikre mig at jeg havde læst rigtigt :lol:

Jeg har læseferie lige nu, og var igang med at gøre rent herhjemme da jeg fik mailen.. Super godt forberedt til at skulle læse seriøs mail, og med en støvkost i den ene hånd :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har også fået en plads hos Region H, og stillingen betyder at der fremover vil være "ro" og vished omkring min arbejdssituation fremover. I efteråret 2012 droppede jeg ud af min kandidatuddannelse (international virksomhedskommunikation i engelsk og europæiske studier) efter flere års fortvivlelse og utilfredshed med mit studie - jeg følte at jeg spildte min tid, og grundet personlige omstændigheder var mine arbejdsmål ikke længere de samme som da jeg startede i 2005. Det har været hårdt at miste min identitet som studerende uden at have en fuldført kandidatuddannelse, men på den anden side, hvorfor fortsætte ad en vej jeg virkelig ikke kunne lide? :-) Jeg GLÆDER mig til at have en hverdag hvor det jeg lærer det ene øjeblik vil jeg kunne bruge konstruktivt et næste øjeblik!

Lige nu er jeg bosat på Amager, er 28 år og bruger tiden på mit deltidsarbejde, træning, kæresten og veninder. Jeg ser meget frem til at starte og arbejde med mennesker, administration og it. Det er mig der er IT-nørd i kærestens og mit forhold, i venne- og familiekredsen, og jeg glæder mig til lære nye systemer at kende :-D

Under alle omstændigheder så ses vi d. 13. september! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

BTW.

Jeg håber at når vi har lært hinanden at kende lidt bedre - plus de andre som ikke færdes her på Debatten - at vi opretter en lukket gruppe på facebook. Det er mere privat at skrive dér end herinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
Ja det sjovt som man laver mærkelige ting når det vigtige sker.

Da jeg fik besked om min elevplads på kontor i 2004, der var jeg ved at gøre rent :lol:

Nu er det bare at vente, synes der er en smule længe til oktober.

Jeg stopper på mit arbejde 19 august, og så har jeg "ferie" indtil vi starter.

Dejligt med lidt ferie inden :)

Jeg gik på læseferie sidst i maj, og har i princippet "bare" ferie indtil vi skal starte.. Har dog lige 2 eksaminer på hver 1 uge. Men det er ingenting i forhold til alle de uger jeg skal have brugt. Det kan faktisk godt være lidt svært at bruge alle de uger på noget konstruktivt :lol: Jeg har dog søgt lidt vikarjobs.. Bare så jeg kan bidrage med lidt mere end rengøring, tøjvask og madlavning til husstanden. :rulle: Et par af ugerne bruger jeg på Latin, og 3 uger går med ferie i udlandet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
BTW.

Jeg håber at når vi har lært hinanden at kende lidt bedre - plus de andre som ikke færdes her på Debatten - at vi opretter en lukket gruppe på facebook. Det er mere privat at skrive dér end herinde :-)

Det synes jeg er en god ide. :) Har allerede været inde og kikke efter en gruppe. Men der er kun lukkede grupper, forbeholdt enkle hospitaler. Nu vi er fra flere forskellige hospitaler så synes jeg, at vi skal oprette en for hele landet :)

Men lad os lige lære hinanden at kende lidt bedre :)

Måske vi skulle lavet et startindlæg, som vi alle kan udfylde? Så kan jeg i hvert fald bedre holde styr på folk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lunte

Hej. Jeg er også blandt de heldige som er optaget..

Jeg Hedder Linda er 33 år, har 2 piger på 9 og 5 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

God idé med præsentationsindlæg. Er det TS der laver det i første indlæg? Jeg har mistet overblikket, jeg er da den eneste fra OUH? Har på fornemmelsen alle I andre er fra Sjælland?

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...