Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Lioness

Lægesekretærelever optaget 2013

Recommended Posts

Tina_Slagelse
Jeg håber at jeg en dag kan flytte herind :D Tillykke med pladserne alle sammen!

I kommer jo til at være en hel måned foran os andre. Så i må komme med en masse info og tricks :D

Lige et spørgsmål.. Hvor skal i på skole henne?

Jeg skal på Roskilde Handelsskole :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Tietgenskolen i Odense.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mirsig1
Jeg skal på Roskilde Handelsskole :wave:

Samme her :) det er den lærer jeg tog diagnoselatin ved, som bliver vores underviser i anatomi & diagnoselatin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lioness

Hej piger!

Er der nogle af Jer der har modtaget Jeres uddannelsesplan og kontrakt?

Er bare interesseret i at høre hvornår man i givet fald kan forvente den/dem.

Og om det er pr. mail eller brevpost.

Go' sommerdag derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Vi modtagervires i starten af juli.

Hvordan har I andre tænkt jer at forberede jer? Jeg tænker kommaregler og ti fingersystem?

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mirsig1
Hej piger!

Er der nogle af Jer der har modtaget Jeres uddannelsesplan og kontrakt?

Er bare interesseret i at høre hvornår man i givet fald kan forvente den/dem.

Og om det er pr. mail eller brevpost.

Go' sommerdag derude :)

Jeg fik mail i går, hvor der stod, at jeg ville modtage uddannelsesaftale og ansættelseskontrakt, senere på sommeren. Det siger ikke så meget :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tina_Slagelse
Jeg fik mail i går, hvor der stod, at jeg ville modtage uddannelsesaftale og ansættelseskontrakt, senere på sommeren. Det siger ikke så meget :rulle:

Den mail fik jeg også. De kan først sende den 3 måneder inden uddannelsesstart, og det må betyde at vi i Slagelse/Næstved/Ringsted får vores efter 1/6.

Vi må bare have tålmodighed :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lioness

Stort tillykke til dig, Mallika!

Skønt at kunne byde flere velkommen her på tråden :)

Det bliver jo rigtig spændende at se hvor folk skal hen i praktikperioderne / hvilke afdelinger.

Selv er jeg så heldig netop at være blevet tilbudt drømme-lejligheden i hjertet af Frederiksbjerg i Aarhus C, så jeg er 100% klar til at rykke teltpløkkerne op, og starte på en frisk i Smilets By.

Når alt kommer til alt er det jo utvivlsomt NOGET sjovere at gå sommeren i møde med en ønske-elevplads i baglommen.

Håber at se flere heldige herinde i løbet af sommeren.

Vel mødt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Strandmus

Jeg starter på Holbæk sygehus den 15/8. Jeg har ikke fået en kontrakt endnu, men på onsdag den 19/6 skal jeg til informationsmøde og møde de andre elever på holdet.

Vi skal også på skole i Roskilde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy

Så vil jeg da også hoppe herind :)

Jeg har i dag fået besked om at jeg er optaget på uddannelsen i Region H, hvilket jeg slet ikke kan få armene ned over. Dette er drømmeuddannelsen for mig. Jeg er sindsygt glad for at det er lykkedes mig.

Lidt baggrundsviden:

Jeg er 27 år, og bor i Nordsjælland sammen med min mand gennem 5 år.

Jeg har taget en HG de sidste to år, som et led i at nå mit mål. At få en elevplads som lægesekretær.

Jeg har en kosmetiker uddannelse bag mig.

Jeg håber lidt på at komme på Hillerød, Rigshospitalet og Hvidovre. De eneste jeg ville være lidt øv over at skulle på er frederiksberg og amager hospital. Men det er kun pga køretiden. Jeg er dog bare enormt glad for at have fået en plads, så tager imod alt med åbne arme.

Jeg brænder for fødselsafsnittet, og vil helst på sengeafsnittet. Men jeg er sikker på det hele nok skal blive spændende, og ikke mindst udfordrende :D

Jeg skal starte 1/10 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...