Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

PlusEsseQuamSimultatur

Terminstråd for Januar 2014

Recommended Posts

PlusEsseQuamSimultatur

ja :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Er vi alle på facebook ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

af de 14 i startsindlægget er 8 af dem på facebook :) Men det er vist ikke alle 14 vi har hørt lige meget fra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
af de 14 i startsindlægget er 8 af dem på facebook :) Men det er vist ikke alle 14 vi har hørt lige meget fra

Ok.

Kunne vi ikke lave en liste med brugernavn og rigtig navn, kan overhovedet ikke finde ud af hvem der er hvem :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

PEQS: Kan se i vores præsentation at du er fra Varde, hvordan kan det så være at storkøbenhavn er fødested ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Ok.

Kunne vi ikke lave en liste med brugernavn og rigtig navn, kan overhovedet ikke finde ud af hvem der er hvem :flov:

Det har vi allerede i facebookgruppen. Det har vi faktisk haft hele tiden. Se det fastgjorte indlæg øverst oppe i gruppen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
PEQS: Kan se i vores præsentation at du er fra Varde, hvordan kan det så være at storkøbenhavn er fødested ?

:lol: det er en kæmpe tanketorsk. Jeg har siddet og tænkt mit fødested da jeg tastede det ind i sin tid :lol: Nå, men datteren er født i Esbjerg:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Det har vi allerede i facebookgruppen. Det har vi faktisk haft hele tiden. Se det fastgjorte indlæg øverst oppe i gruppen :)

Ups :flov:

:lol: det er en kæmpe tanketorsk. Jeg har siddet og tænkt mit fødested da jeg tastede det ind i sin tid :lol: Nå, men datteren er født i Esbjerg:D

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Ups :flov:

:lol:

Det er okay, vi kan oprette en separat facebookgruppe for tanketorsk. Vi er tydeligvis selvskrevet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...