Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Victoria-Pedersen

Mødregruppen for marts/april 2013 og deres skønne babyer

Recommended Posts

Mizty23
Altså når jeg læser om de der tigerspring passer det jo fint med tidspunktet på, at han reagerer nu (han er dog lidt over en uge bagud, men de sagde også på Riget, at vi skulle regne ham som nyfødt, efter intensiv) Jeg synes bare det lyder uendeligt hårdt, at der er så mange tigerspring.. Men så længe man har en forklaring på hvorfor han bare græder og græder uden grund og sover uroligt, så er det lidt nemmere at acceptere.. Ved vi noget om hvor længe sådan et spring tager? Det har jeg ikke lige kunnet finde noget om, hvor jeg har læst om det..

Det er nemlig rigtig dejligt at kende til grunden..

Og de ER hårde :P

Grunden til jeg fik øjnene op for dem var fordi Vega på er tidspunkt blev sløv og mærkelig..

Jeg kunne ikke rigtig få ordentlig kontakt til hende osv..

Jeg blev skide bange, jeg troede hun fejlede noget..

Så var der en der henviste til tigerspring..

Og ved det spring stod der netop at de ting kunne forekomme..

Det var dæleme dejligt at kende grunden og så bare "arbejde" med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Olivia vejer nu 3 kg og er 49 cm. Shp synes det var en rigtig god ide at jeg supplerede op med erstatningsmælk, nu hvor jeg ikke har nok i brysterne.

Og så var jeg rigtig ked af det igår. Jeg har stadig ondt efter fødslen, og fandt ud af at det godt kan vare i flere uger:trist:

Smerterne er anderledes end de var til t starte med og nok mest fordi jeg nu kan mærke dem andre steder nu:boo:

Og så skal jeg holde mig i ro i 6-8 uger:8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKV
Olivia vejer nu 3 kg og er 49 cm. Shp synes det var en rigtig god ide at jeg supplerede op med erstatningsmælk, nu hvor jeg ikke har nok i brysterne.

Og så var jeg rigtig ked af det igår. Jeg har stadig ondt efter fødslen, og fandt ud af at det godt kan vare i flere uger:trist:

Smerterne er anderledes end de var til t starte med og nok mest fordi jeg nu kan mærke dem andre steder nu:boo:

Og så skal jeg holde mig i ro i 6-8 uger:8:

Puha det er længe at skulle holde sig i ro, men så må du jo nyde du kan ligge på sofaen med Olivia med god samvittighed. :lun: Og øv med smerterne. :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKV

Tør næsten ikke skrive det, men jeg har en sovebaby i dag. :)

Han blev puttet kl. 21:30 igår og sov kl. 22 ca. Vågnende så 3:30 for at få mad og sov videre til kl. 6:00 cirka.

Kl. 8 faldt han i søvn da vi afl. V i BH og han sov så til kl. 12:00. Kl. 13 virkede han allerede træt igen, så jeg puttede ham i barnevognen og gik en lille tur og pt. ligger han stadig og sover. :8:

Så jeg sidder her og hygger med fuglelyde i babyalarmen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Appelsinblå

Han blev puttet kl. 21:30 igår og sov kl. 22 ca. Vågnende så 3:30 for at få mad og sov videre til kl. 6:00 cirka.

Kl. 8 faldt han i søvn da vi afl. V i BH og han sov så til kl. 12:00. Kl. 13 virkede han allerede træt igen, så jeg puttede ham i barnevognen og gik en lille tur og pt. ligger han stadig og sover. :8:

Hold da op. Det er noget andet end han plejer. :D

Haha, jamen fuglene er da også hyggelige at høre på. De er nok ved at komme i forårshumør. :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Wauw:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Her har Olivia været eksemplarisk hun har sovet det meste af dagen kun afbrudt af et par måltider.

Jeg har sendt manden i Aldi efter chokolade - jeg har så voldsomme cravings at jeg overvejer at spise pålægschokolade :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKV
Her har Olivia været eksemplarisk hun har sovet det meste af dagen kun afbrudt af et par måltider.

Jeg har sendt manden i Aldi efter chokolade - jeg har så voldsomme cravings at jeg overvejer at spise pålægschokolade :lol:

Her er der røget mange stykker pålægschokolade på den bekostning. :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JanniK006
Her er der røget mange stykker pålægschokolade på den bekostning. :blush:

Også her.. :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JanniK006

Man blir bare et helt andet menneske, når de sover det de skal. :) Dejligt med en god dag.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...