Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Vi der venter på storken :)

Recommended Posts

Emixa

Ja, det skulle være et link, og det skulle det vist være nu. Tak for tip :)

Håber du får lavet lidt på specialet, trods jeg godt kan forstå at det kan være svært ikke at tænke en masse på pb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Vedr. vitaminer, så spiser jeg kun gravitamin og fiskeolie. Men jeg har altid spist fiskeolie, så det er ikke kun fordi jeg forsøger at blive gravid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Har i haft en god 1 maj piger og får i nydt det gode vejr?

Her har vi gået en god tur i det gode vejr, men ikke været til noget 1. maj møde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Emixa: Der mangler vist et link under links på forsiden.. Er den første henvisning til billige teste? Jeg kan i hvert fald ikke se det (med forbehold på at jeg er på fra ipad)

Sardani: Kan godt forstå det er svært at koncentrere sig om specialet... Sidder du hjemme og skriver? Og hvad skriver du speciale i? Fortæl fortæl :D

Mulle: Hvor lange piller har du tilbage nu så? :slem:

Hmm.. Var der noget andet? :gruble:

Edit: Nå ja, jeg bruger en app til iphone.. Iperiod hedder den vist, så vidt jeg husker. Den er helt fin, men har ikke noget sammenligningsgrundlag for har ikke prøvet nogle andre.. Men den er fin illustrativ uden at være for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie
Har i haft en god 1 maj piger og får i nydt det gode vejr?

Her har vi gået en god tur i det gode vejr, men ikke været til noget 1. maj møde.

Næh, jeg har været på arbejde :D

Hvad med i andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sians

Jeg har netop lavet en positiv ægløsningstest, hvilket jeg ikke fatter... Har fulgt med med g-tests efter udskrabning og de bliver meget langsomt svagere men teststreg er stadig rimelig tydelig. Synes det er tidligt at lave positiv ÆL test :gruble:

jeg har ikke rigtig forstand på det, men er det ikke noget med at æl-tests ofte viser positive, hvis man har forhøjet hcg i kroppen? Eller har du løbende taget æl-tests og så er den lige pludslig positiv nu?

Her er status, at æl vist er på trapperne (engang i løbet af weekenden). De tre uger fra mensstart til æl er bare de værste. Ventetiden er ved at drive mig til vanvid:(

Er der egentlig nogle af jer, som er blevet testet for, om I fungerer normalt, altså sådan forplantningsmæssigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie
jeg har ikke rigtig forstand på det, men er det ikke noget med at æl-tests ofte viser positive, hvis man har forhøjet hcg i kroppen? Eller har du løbende taget æl-tests og så er den lige pludslig positiv nu?

Her er status, at æl vist er på trapperne (engang i løbet af weekenden). De tre uger fra mensstart til æl er bare de værste. Ventetiden er ved at drive mig til vanvid:(

Er der egentlig nogle af jer, som er blevet testet for, om I fungerer normalt, altså sådan forplantningsmæssigt?

Ventetiden er frygtelig! På den anden side af ægløsning er det lidt mere interesant, der kan man drive sig selv til vanvid ved at overtolke kroppens signaler :D ... Ikke at tiden går hurtigere at den grund.

Jeg testede med både ÆL og g test for 3-4 dage siden også netop for at se hvordan udviklingen er :gogo: Jeg har nemlig også hørt det med at ÆL tests kan reagere på hcg, men sidst var test stregen kun halvt så tydelig (negativ)... Kan man virkelig være så heldig at kroppen allerede er igang igen? Overvejer at tage en mere her til aften bare for at se. Jeg købte rigeligt :lol:

Vi er ikke blevet testet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Ih hvor har i skrevet meget piger, kan ikke helt overskue at kommentere :genert:

Chrispie - hvor fedt med positiv ÆL-test selvom det måske er tidligt. Jeg synes bare, at I skal få sexet så I er dækket ind ;)

Garbitcha - hvad er status hos dig? Har mens stadig ikke vist sig eller har du fået II streger?

Sians - vi er ikke blevet testet for noget. Jeg tænkte lidt på det forleden fordi, at vi er i 5. Cyklus og der ikke er sket noget endnu men vi venter lige og ser tiden an :)

Ventetiden er også ved at drive mig til vanvid.. Både før, under og efter mens. :stoned:Ej jeg synes generelt, at PB er ret hårdt psykisk og det er faktisk ikke noget jeg nyder, at være i gang med :boo:

Emixa - jeg har været på arbejde så min 1. Maj har været som de fleste andre dage. Vi har dog haft lidt teambuilding, hvilket var ret sjovt :) derudover gik vi en tur op og handlede alle 3 da jeg var kommet hjem og vi har fået købt og plantet et pæretræ :klap:

Kan ikke huske om der var mere jeg skulle kommentere på :gruble:

Jeg er på CD 9 og begynder at teste for ÆL fra i morgen af. Håber, at ÆL kommer en af de nærmeste dage for jeg har kun 7 ÆL tests :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Emixa: Der mangler vist et link under links på forsiden.. Er den første henvisning til billige teste? Jeg kan i hvert fald ikke se det (med forbehold på at jeg er på fra ipad)

Sardani: Kan godt forstå det er svært at koncentrere sig om specialet... Sidder du hjemme og skriver? Og hvad skriver du speciale i? Fortæl fortæl :D

Mulle: Hvor lange piller har du tilbage nu så? :slem:

Hmm.. Var der noget andet? :gruble:

Edit: Nå ja, jeg bruger en app til iphone.. Iperiod hedder den vist, så vidt jeg husker. Den er helt fin, men har ikke noget sammenligningsgrundlag for har ikke prøvet nogle andre.. Men den er fin illustrativ uden at være for meget.

De er nu ikke så lange ;) Ej, jeg har kun taget to, så der vel 58 tilbage.. plus minus.. Så lang vej..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut
De er nu ikke så lange ;) Ej, jeg har kun taget to, så der vel 58 tilbage.. plus minus.. Så lang vej..

Er der ikke kun 21 piller i en pakke? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...