Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Vi der venter på storken :)

Recommended Posts

Miss-Honolulu

Tak alle i søde damer.. Jeg er stadig helt overvældet.. Jeg har kvalme, som i virkelig kvalme - og har sovet hele weekenden væk.. Det skal nok blive festligt hvis det forsætter.. Stakkels mine elever ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lonaeeh

Tillykke Miss-Honululu!! :)

Her er jeg på cd 29 - tog en test igår som selvfølgelig var negativ.. I de sidste par dage har jeg haft lidt mens murren og en lille bitte smule brunligt udflåd. Så tror mens er på vej.. Men nu må vi se. Tester hvertfald inden vi rejser hvis mens ikke er dukket op.

Udover det så kan jeg ikke lade være med at tænke, at der altid MÅ/SKAL være nogle symptomer inden man tester positiv, A al kvalme, træthed osv osv. Er egentlig ret dumt fordi der er jo mange der overhovedet ikke mærker noget anderledes når de er omkring 4+0. Hm.. Men ja.. Nu må vi se - hvis heldet ikke er i denne cyklus alligevel håber jeg mens dukker op en af de næste par dage så den forhåbentlig er ved at stabilisere sig omkring 30 dage..

Håber i har haft en god weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Mangler forsiden egentligt ikke at blive opdateret? Synes flere af dem der står der er videre i flash-mave-tråden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
giraffie

Mangler forsiden egentligt ikke at blive opdateret? Synes flere af dem der står der er videre i flash-mave-tråden :D

Jo men trådstarter er desværre i fertilitetsbehandling og har efterspurgt en ny trådstarter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Jeg opdaterer når jeg får pb, men mange der gravide vil ikke flyttes før de er langt henne og derfor flytter jeg ingen ned på forsiden hvis ikke de selv sender pb.

Vi har selv været i gang i 2 et halvt år, er i behandling og synes ikke lige frem det går godt, så hvis en vil overtage er de meget velkomne. Har efterspurgt en til at overtage et par gange tidligere, måske der er en der har lyst nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Jeg kan godt forstå hvis der ikke er nogen som har lyst til at være TS for en ny tråd, vi håber jo alle hurtigt at kunne rykke videre til en terminstråd. Har derfor heller ikke selv lyst til at starte en tråd :).

Men jeg synes så ikke vi kan forvente at Exima opdaterer forsiden længere, da hun jo er i behandling og ikke selv bruger tråden længere :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-forever

Jeg tror, jeg havde ÆL for et par dage siden..

Det er jo lidt svært at vide, da jeg havde den der SA for 17 dage siden. Men på hospitalet sagde de, at jeg skulle forvente mens. efter 4-6 uger, så kunne jo meget vel have ÆL for et par dage siden.. Fik i hvertfald ømme bryster, lidt "mudder" i maven, og det der ÆL udflåd.

Vi har haft sex en del gange den seneste uge og i dagene omkring, så håber vi har ramt :)

Vi har talt lidt om at have sex ca hver anden dag, men forbehold for, at vi ikke TVINGER den slags igennem hvis den ene er træt, sløj etc. Så meget pligt skal det jo heller ikke være :D

Hvor ofte har I sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Vi har sex tre-fire gange om uge, så i gennemsnit er det også ca. hveranden dag. Det er vigtigt for os at det kun er når vi har lyst, så "pligtsex" er det ikke blevet til endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Jeg har fremtryllet en svag positiv test. Har brugt Valmed, og kiggede efter 4 minutter :-) Men, jeg er skeptisk og tør ikke blive glad. Hvis min mens ikke viser sit grimme ansigt imorgen, så tager jeg en clearblue på onsdag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Emixa, jeg synes det er fint du ikke opdaterer tråden. Der må snart komme en dejlig person som vil tage over :)

Held og lykke med jeres pb :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...