Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Vi der venter på storken :)

Recommended Posts

Pingvinen

Charmed, hvor er jeg ked af at høre om den negative test... Det er godt nok mange ting du går igennem. Du får en kæmpe virtuel krammer :kys: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Jeg var til gynækolog tidligere i dag. Blev scannet indvendigt og umiddelbart ser tingene fine ud - ingen cyster, æg på vej og han kunne også se at jeg næsten lige har haft ægløsning. Jeg fik taget en blodprøve for at tjekke for progesteron (pga. pletblødning op til mens) og når mens så kommer (forhåbentligt kommer den så ikke!) skal jeg have taget endnu en blodprøve og passagen i æggelederne skal tjekkes. Alt i alt var det et fint besøg, ikke mindst fordi han var så rar og så kunne han virkelig sit håndværk, jeg kunne stort set intet mærke og det var  hurtigt overstået.

Kan mærke at jeg har fået lidt mere ro på nu og jeg ved at jeg er i gode hænder. Forhåbentligt viser blodprøven i dag at alting er som det skal være, og ellers skulle problemet være meget nemt at fikse. På hjemmefronten er der også kommet lidt mere ro på nu, da vi er blevet helt færdige med ét rum og midlertidigt indrettet den ene af stuerne, så den ikke er fyldt med kasser, værktøj osv. Så nu kan jeg forhåbentligt begynde at slappe lidt af derhjemme, nu hvor der ikke længere er flytte- og byggerod uanset hvor jeg kigger hen.

Jeg har fødselsdag i morgen (sidste år får jeg runder de 30, puha - jeg ved slet ikke hvor tiden er blevet af!), og min bror kommer over i dag, så vi kan fejre dagen sammen i morgen. Regner med at vi tager i zoo, og så tager vi alle tre ud og spiser om aftenen. Min kæreste har jo været så fræk at få et fuldtidsjob, så er glad for at jeg kan tilbringe dagen med min bror.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sugardisco

Æv charmed! Jeg kan nu ikke lade være med at tænke på om du testede med Valmed igen?

Jeg havde store problemer med at teste positivt. Testede kun positivt med Valmed, og langt over tid. Alle andre tests var negative indtil jeg var ca 5 uger henne.

Måske det samme er tilfældet med dig?

Hopper ud af Storketråden igen....:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Æv charmed! Jeg kan nu ikke lade være med at tænke på om du testede med Valmed igen?

Jeg havde store problemer med at teste positivt. Testede kun positivt med Valmed, og langt over tid. Alle andre tests var negative indtil jeg var ca 5 uger henne.

Måske det samme er tilfældet med dig?

Hopper ud af Storketråden igen....:-)

Det var med Valmed. Jeg har stadig testen og den er faktisk helt positiv nu og var det ca. en time efter jeg tog den. Jeg har hørt at Valmed tit laver falsk positiv efter tid, men denne er altså meget positiv. Jeg har efterfølgende taget en rfsu test på eftermiddagsurin og der kom en svag streg indenfor tiden. Min tanke er nu, at der er hcg hormon, men at jeg måske ikke er 4+0. Jeg testede ikke for æl, men kunne tydeligt mærke den. Måske det har taget ægget længere end en uge om at sætte sig fast eller så er det en tidlig usund graviditet der er på vej ud af kroppen. Jeg afventer stadig mens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ildkuglen

Det var med Valmed. Jeg har stadig testen og den er faktisk helt positiv nu og var det ca. en time efter jeg tog den. Jeg har hørt at Valmed tit laver falsk positiv efter tid, men denne er altså meget positiv. Jeg har efterfølgende taget en rfsu test på eftermiddagsurin og der kom en svag streg indenfor tiden. Min tanke er nu, at der er hcg hormon, men at jeg måske ikke er 4+0. Jeg testede ikke for æl, men kunne tydeligt mærke den. Måske det har taget ægget længere end en uge om at sætte sig fast eller så er det en tidlig usund graviditet der er på vej ud af kroppen. Jeg afventer stadig mens.

Jeg krydser fingre for det skyldes sen ægløsning!  :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pease-Blossom

Årh Charmed! Jeg krydser også, alt hvad krydses kan, for at ægget bare er lidt "sløvt" - men ellers sundt og godt!

Pingvinen: Det var da dejligt, at alt gik så godt hos gynækologen. - Hvornår får du svar på blodprøverne?

Missnikita: Jeg tror også, jeg ville teste igen  ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Hej hej :wave:

Charmed Altså jeg ved også præcis hvornår min ÆL lå da vi lavede Johan (og også hvornår vi :slem:), men min termin rykkede alligevel 1,5 uge. Det betød også, at jeg slet ikke var så langt henne da jeg testede hvad jeg troede var 4+0, hvor jeg først fik en positiv og derefter en negativ test, og først 5 dage senere testede jeg igen, hvor den så var knaldende positiv :) Håber det samme gør sig gældende ved dig :kys:

Pingvinen Dejligt det gik godt ved gyn. Håber alt er helt som det skal være :)

Nikita Øv altså - hvis mens ikke kommer, så skal II!

Her burde jeg ifølge WL have haft ÆL igår, men føler det var lørdag eller søndag nærmere, er dog stadig ret øm i underlivet, men mon ikke det bare er eftervirkninger af ÆL.

Og så havde jeg slet ikke lige tænkt over, at Emixa selvfølgelig ikke deltager herinde længere, når hun er videre i beh.tråden :ae: Sorry Emixa :genert: Altså jeg kan da godt starte en ny tråd, jeg ryger næppe videre sådan lige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Tadaa: Nye lokaler d'damer :D

Tænker at I kan kopiere jeres forsideskema herfra eller udfylde på ny, så der bliver ryddet op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Stjerne - tak for at du har overtaget tråden :kys:

Held og lykke til jer alle i tråden, håber i alle får jeres ønske opfyldt snart og får et kort ophold. :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites