Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Vi der venter på storken :)

Recommended Posts

Quilaa
Øv med mens Garfield :(

Her er status at min mens endelig er kommet ordenligt i gang. Den udartede sig underligt i går, men der er nu ingen tvivl om at det er mens, jeg har fået. Så jeg er på dag 2 i min nu 3. cyklus. Har det lidt ambivalent med at det ikke lykkedes denne gang. Jeg vil jo meget gerne være gravid, men er samtidig egentlig glad for at jeg nu er en måned længere henne, og dermed ikke har termin d. 1. januar. Slut januar ville ikke gøre noget - synes bare det ville være træls imellem jul og nytår, og lige efter nytår. Så nu kører vi på igen :)

Tager jeres mænd/kærester noget for at fremme fertiliteten?

Jeg har læst at zink og selen skulle være godt, så det overvejer vi kraftigt herhjemme :)Har også hørt noget om fiskeolie til kvinderne, men synes de kapsler, jeg har set er mega store, og jeg kan simpelthen ikke sluge så store piller. Synes Gravitamin er stor nok i sig selv.

Jeg blander mig lige, selvom jeg ikke hører til herinde :)

Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig mht. at sluge piller. De er godt nok lidt dyre, men jeg har fundet GraviOmega (samme mærke som laver Gravitamin), og de er ikke ret store og meget nemme at sluge. Det er da værd at overveje, hvis du gerne vil tage fiskeolie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
garbitcha
Emixa - her er status, at jeg er på cd 6 og stadig har mens. Synes simpelthen, at den varer længe denne gang for der er ingen ten på, at den er ved at aftage :gruble: øv hvor er der lang tid til noget som helst!

Jeg tror altså, at du er gravid :lun:

Og ja, ud fra hvad jeg har læst så er ømt tandkød et graviditetstegn. :)

Garbitcha - det lyder da lidt spændende, at teste. Bliver svagt positiv selvom det er efter tidsrammen. Jeg har i de sidste to cykler fået en test hvor der var 'noget'.. Det der 'noget' har været svagt og lidt utydeligt så jeg ved ikke om ægget ikke har sagt sig ordentligt fast eller om det er stimlen der laver farven, som jeg har kunne se. Mens er i hvert fald kommet hver gang :rulle: jeg krydser fingre for dig! :kys:

Eej øv. synes da din streg skulle blive mere og mere positiv i stedet for at ende i mens:( kunne du lave den "falske" streg med flere tests?

Altså jeg skulle jo være blevet gravid med spiral hvis det nu var... = meeeget usandsynligt. Men noget har der nu været med min krop med mindre jeg har været syg:gruble: underlige mens smerter alt for tidligt, massiv kvalme hele dagen, uendelig træthed og svingende humør. Nå ja og 2 hovedpineanfald som total slog benene væk under mig. Plus underlige jagende smerter og en lille brun pletblødning. Hvilket passede meget godt med "ægget skulle have sat sig fast" tidspunktet. Jeg har heller ikke kunnet passe mine bukser sidst på dagen, har været sygt oppustet. Nå ja og så følelsen af mælk der løb til i brysterne. Men nu er alle symptomer forsvundet, så måske er det "gået til" da jeg fik fjernet spiralen eller også har det bare været et befrugtet æg der ikke har sat sig fast og måske har min hjerne bare fusket med mig.

Glæder mig ihvertfald til at få mens, så vi kan komme igang med at prøve rigtigt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bist83

Jeg var egentlig med i den gamle tråd, men vi prøver ikke lige pt, så jeg udfylder ikke forsiden, men kigger nok ind alligevel en gang i mellem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Hotlips - Det er da rigtig. Tak for tippet, det er nu rettet :)

Herut - Øv at du stadig har mens på Cd6. Håber snart den stopper og håber

meget du har ret, men tænker at det er tidligt med ømt tandkøb og nok tilfældigt. :blushing:

Chrispie - Ja det ville da være et dejligt eksempel hvis det lykkes i denne cyklus, håber virkelig, men tør ikke tro noget. Øv at du skal have alt det oveni. Håber det snart forsvinder :ae:

Cosiness - Det er også godt at se det positive i tingene, så man ikke køre helt sur i det.

Håber i har bid i denne måned :)

Med hensyn til kosttilskud, så spiser min mand en vitamin pille og spiser valnødder. Jeg selv prøver på at være bedre til at få de 375 g fisk som de anbefaler og tager gravitamin.

Er der ikke mulighed for at du kan spise mere fisk istedet for at tage en kapsel?

Bist83 - Du er meget velkommen til at låse med og komme med støtte og gode råd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkDobbeltmoral

Herhjemme er status at min mens er 4 dage forsinket. Men altså jeg er stoppet på p-pillerne for omkring 2 mdr siden, så det er 2. gang min mens skal komme ''af sig selv'' og ikke bliver styret. Indtil videre tester jeg negativ og jeg tror ikke der er noget.

Så indtil videre shopper jeg bare i stedet for (altså bare for at flytte fokus, ik? :lol::genert:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zan22

Her er status, at mens lige er overstået:).. og det nu er aktuelt første måned vi er i gang.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Garbitcha - nej stregen kom vidst kun en gang og jeg nåede at få mens inden jeg testede igen. Men jeg kan jo bare lade være med at teste før jeg er 4+0 for så hade jeg jo aldrig set de mystiske streger som alligevel resulterede i mens :)

Håber snart, at mens kommer i gang så I kan komme videre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solskinogskyer
Jeg blander mig lige, selvom jeg ikke hører til herinde :)

Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig mht. at sluge piller. De er godt nok lidt dyre, men jeg har fundet GraviOmega (samme mærke som laver Gravitamin), og de er ikke ret store og meget nemme at sluge. Det er da værd at overveje, hvis du gerne vil tage fiskeolie.

Super, atk for svaret. Det vil jeg lige prøve at undersøge, når jeg skal ned i byen på fredag :)

Cosiness - Det er også godt at se det positive i tingene, så man ikke køre helt sur i det.

Med hensyn til kosttilskud, så spiser min mand en vitamin pille og spiser valnødder. Jeg selv prøver på at være bedre til at få de 375 g fisk som de anbefaler og tager gravitamin.

Er der ikke mulighed for at du kan spise mere fisk istedet for at tage en kapsel?

Jeg er desværre meget lidt vild med fisk, så at spise mere fisk er desværre ikke rigtig en mulighed. Vi får engang imellem fiskefrikadeller og lyssej, men kan ikke strække den ret meget længere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sians
Du er nu på forsiden :)

Dejligt at du er ved at komme i forårshumør, det skulle blive rigtig forår fra på onsdag har jeg læst.

Nyder helt sikkert weekenden og det dejlige vejr. Vi skal ud og geocache om lidt i det dejlige vejr, og så slutter vi nok turen med en gåtur ved en hyggelig sø her på Fyn.

God søndag alle sammen :wave:

Ah sådan en omgang geocaching er også bare hyggeligt i det gode vejr, især hvis man kan få fundet nogle af dem, som byder på vild natur eller anderledes gemmesteder - og så er det jo både afspredelse fra pb og motion (med mindre man tager bilen ti alle cacher:))

Hvad er status hos jer piger?

Jeg er på cd26 så der 6 dage endnu til testdag.

Status er her, at jeg er på cd14, men med en 35dages cyklus betyder det en uges tid til æl. Er så småt begyndt at teste for æl, så vi ikke misser den - jeg er stadig fast besluttet på, at det skal ske denne måned - basta!!

Øv med mens Garfield :(

Her er status at min mens endelig er kommet ordenligt i gang. Den udartede sig underligt i går, men der er nu ingen tvivl om at det er mens, jeg har fået. Så jeg er på dag 2 i min nu 3. cyklus. Har det lidt ambivalent med at det ikke lykkedes denne gang. Jeg vil jo meget gerne være gravid, men er samtidig egentlig glad for at jeg nu er en måned længere henne, og dermed ikke har termin d. 1. januar. Slut januar ville ikke gøre noget - synes bare det ville være træls imellem jul og nytår, og lige efter nytår. Så nu kører vi på igen :)

Tager jeres mænd/kærester noget for at fremme fertiliteten?

Jeg har læst at zink og selen skulle være godt, så det overvejer vi kraftigt herhjemme :) Har også hørt noget om fiskeolie til kvinderne, men synes de kapsler, jeg har set er mega store, og jeg kan simpelthen ikke sluge så store piller. Synes Gravitamin er stor nok i sig selv.

Min mand tager ikke nogle tilskud, men jeg har overvejet at lokke ham til lægen, hvis der nu (mod al forventning) ikke skulle være held med os i denne cyklus, for generelt er han ikke god til at nøjes med moderate mængder af kaffe og alkohol, og han spiser hverken fisk eller valnødder, og jeg bliver ved med at frygte, at der er noget galt med en af os (7-9-13 at der ikke er) - så hellere få vished, så vi ved, hvad vi har at arbejde med.

Jeg har spist fiskeolie i mange år, så det hjælper ikke her i hvert fald:)

Herhjemme er status at min mens er 4 dage forsinket. Men altså jeg er stoppet på p-pillerne for omkring 2 mdr siden, så det er 2. gang min mens skal komme ''af sig selv'' og ikke bliver styret. Indtil videre tester jeg negativ og jeg tror ikke der er noget.

Så indtil videre shopper jeg bare i stedet for (altså bare for at flytte fokus, ik? :lol::genert:)

Ih jeg kan huske, da jeg smed pillerne. der var da ikke noget værre end bare at gå og vente på, at kroppen skulle blive sig selv, så man ikke skulle gå i uvished hele tiden. tsk tsk altså dumme krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
garbitcha
Hotlips - Det er da rigtig. Tak for tippet, det er nu rettet :)

Herut - Øv at du stadig har mens på Cd6. Håber snart den stopper og håber

meget du har ret, men tænker at det er tidligt med ømt tandkøb og nok tilfældigt. :blushing:

Chrispie - Ja det ville da være et dejligt eksempel hvis det lykkes i denne cyklus, håber virkelig, men tør ikke tro noget. Øv at du skal have alt det oveni. Håber det snart forsvinder :ae:

Bist83 - Du er meget velkommen til at låse med og komme med støtte og gode råd :)

Er ret sikker på at ømt og blødende tandkød er et af de dersens tidlige tegn;) hvornår kan/vil du teste?

Garbitcha - nej stregen kom vidst kun en gang og jeg nåede at få mens inden jeg testede igen. Men jeg kan jo bare lade være med at teste før jeg er 4+0 for så hade jeg jo aldrig set de mystiske streger som alligevel resulterede i mens :)

Håber snart, at mens kommer i gang så I kan komme videre :)

Jah, samme her:rulle: dumme testmonster;) jeg er virkelig helt sygelig. Kan sagtens sige til mig selv at nu skal jeg vente så og så længe og så tisse på en pind efter en time :P ingen selvkontrol what so ever!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites