Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Vi der venter på storken :)

Recommended Posts

garbitcha

Øv øv øv Garfield:( så snyd! Kram herfra. ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Hvad er status hos jer piger?

Jeg er på cd26 så der 6 dage endnu til testdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
garbitcha

Nå piger, nu skal i høre hvor dum jeg er :blush:

Jeg kom til at tisse på en pind i går, fordi mit tis nu begyndte at lugte som sidst jeg var gravid og så har jeg et indre, umættelig testmonster!

Den var selvfølgelig negativ. Ville være 3+5 hvis jeg var gravid. Sidst kunne jeg teste positivt 3+4.

Nå men den var selvfølgelig negativ. Men da jeg kastede et blik på den inden jeg gik i seng, var den sgu blevet svag positiv.

Så kørte hovedet jo ellers:lol: Ny test her til morgen bliver ved med at være negativ.

Men hvor er jeg dog dum:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa
Nå piger, nu skal i høre hvor dum jeg er :blush:

Jeg kom til at tisse på en pind i går, fordi mit tis nu begyndte at lugte som sidst jeg var gravid og så har jeg et indre, umættelig testmonster!

Den var selvfølgelig negativ. Ville være 3+5 hvis jeg var gravid. Sidst kunne jeg teste positivt 3+4.

Nå men den var selvfølgelig negativ. Men da jeg kastede et blik på den inden jeg gik i seng, var den sgu blevet svag positiv.

Så kørte hovedet jo ellers:lol: Ny test her til morgen bliver ved med at være negativ.

Men hvor er jeg dog dum:blush:

Øv med negativ test. Jeg krydser fingre for at den bliver positiv om et par dage. :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sians

Ja jeg ville jo helst ikke være nødt til at melde mig til den nye tråd, men når det nu ikke kan være anderledes...:)

Navn: Sians

Alder: 27

Beskæftigelse:arbejder meget hårdt:)

Kærestes/mands alder: 28

Forholdets længde: 10+ år

Børn: ingen (endnu)

Bor: Nordjylland

(og vi har været i gang siden okt. 2012)

Nyder I ellers allesammen den dejlige lange weekend? Jeg er endelig ved at komme i forårshumør:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa
Ja jeg ville jo helst ikke være nødt til at melde mig til den nye tråd, men når det nu ikke kan være anderledes...:)

Navn: Sians

Alder: 27

Beskæftigelse:arbejder meget hårdt:)

Kærestes/mands alder: 28

Forholdets længde: 10+ år

Børn: ingen (endnu)

Bor: Nordjylland

(og vi har været i gang siden okt. 2012)

Nyder I ellers allesammen den dejlige lange weekend? Jeg er endelig ved at komme i forårshumør:)

Du er nu på forsiden :)

Dejligt at du er ved at komme i forårshumør, det skulle blive rigtig forår fra på onsdag har jeg læst.

Nyder helt sikkert weekenden og det dejlige vejr. Vi skal ud og geocache om lidt i det dejlige vejr, og så slutter vi nok turen med en gåtur ved en hyggelig sø her på Fyn.

God søndag alle sammen :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hotlips77
PlusEsse - Så er du på listen :) Håber at hedeturene er et godt tegn.

Garfield - Øv med mens :ae:

Chrispie - Så er du på listen :)

Jeg overvejer om ømt tandkøb kan være et godt tegn :gruble:

plus mangler navn på listen forrest..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Emixa - her er status, at jeg er på cd 6 og stadig har mens. Synes simpelthen, at den varer længe denne gang for der er ingen ten på, at den er ved at aftage :gruble: øv hvor er der lang tid til noget som helst!

Jeg tror altså, at du er gravid :lun:

Og ja, ud fra hvad jeg har læst så er ømt tandkød et graviditetstegn. :)

Garbitcha - det lyder da lidt spændende, at teste. Bliver svagt positiv selvom det er efter tidsrammen. Jeg har i de sidste to cykler fået en test hvor der var 'noget'.. Det der 'noget' har været svagt og lidt utydeligt så jeg ved ikke om ægget ikke har sagt sig ordentligt fast eller om det er stimlen der laver farven, som jeg har kunne se. Mens er i hvert fald kommet hver gang :rulle: jeg krydser fingre for dig! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie
kan hedeture være et tegn på graviditet? :genert: Jeg synes lige pt at jeg jævnligt får hedeture og så gammel er jeg altså heller ikke *GG*

Det tror jeg godt det kan være.. Spændende :klap:

PlusEsse - Så er du på listen :) Håber at hedeturene er et godt tegn.

Garfield - Øv med mens :ae:

Chrispie - Så er du på listen :)

Jeg overvejer om ømt tandkøb kan være et godt tegn :gruble:

Tænk hvis trådholder allerede er gravid... Sikke en god trend at starte! Så bliver der pludselig rift om at være trådholder :D

Status her er.. Ikke noget særligt, tror jeg har præsteret at rage både svamp og blærebetændelse til mig ovenpå den omgang rod. Suk. Nu må det godt snart holde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solskinogskyer

Øv med mens Garfield :(

Her er status at min mens endelig er kommet ordenligt i gang. Den udartede sig underligt i går, men der er nu ingen tvivl om at det er mens, jeg har fået. Så jeg er på dag 2 i min nu 3. cyklus. Har det lidt ambivalent med at det ikke lykkedes denne gang. Jeg vil jo meget gerne være gravid, men er samtidig egentlig glad for at jeg nu er en måned længere henne, og dermed ikke har termin d. 1. januar. Slut januar ville ikke gøre noget - synes bare det ville være træls imellem jul og nytår, og lige efter nytår. Så nu kører vi på igen :)

Tager jeres mænd/kærester noget for at fremme fertiliteten?

Jeg har læst at zink og selen skulle være godt, så det overvejer vi kraftigt herhjemme :) Har også hørt noget om fiskeolie til kvinderne, men synes de kapsler, jeg har set er mega store, og jeg kan simpelthen ikke sluge så store piller. Synes Gravitamin er stor nok i sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites