Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

froschficker

Hvad er det dummeste, du sidst har hørt nogen sige?

Recommended Posts

Wesretkau

Moren der i al seriøsitet prøvede at forklare sønnen i Odense Zoo at grunden til at pingvinerne ikke kunne flyve var fordi de havde mærkeringe i vingerne. Sønnen (på nok 10), så ret skeptisk ud, og vi var simpelthen nødt til at gå før vi brød hulkende sammen af grin... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble

En udtalelse slash nyhed fra en talskvinde fra DI, som syntes det var synd for samfundet og spild af tid at så mange elever med gode karakterer tog en tiende klasse og på efterskole (forstod ikke lige hvorfor det var specielt slemt at det var på efterskole) før de tog en videre uddannelse.

Fordi karakterer siger jo alt om hvordan et ungt menneske har det og er klar til fremtiden (læs: modenhed) :o

Er det spild af tid for nogen? Det er det nok, men jeg tror de fleste har god nytte af det år eller brug for det. Ellers ville de vel ikke tage det?

Nuvel... Men det havde hun ikke undersøgt. Hun havde kun kigget på statistikken og karaktererne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Onkel der altid skal spille så smart, sidder og fortæller om hvordan vandet bliver renset ude på nogle af skibene.

"Vandet bliver skyllet igennem æblekerner. Det er den proces der hedder Vollsmose".

:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chiliconkarma

... Mig selv der som purk blev hidsig og svovlede hele vejen hjem i bilen over at min mor sagde at jorden var rund, for pokker, det var da åbentlyst forkert, enhver kunne jo se den var flad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Da jeg gik i folkeskole, var der et vidunder der altid kunne komme med guldkorn:

Lærer: Hvad er Danmarks vigtigste kornsort?

Elev: Mælk!

Lærer: Hvad er Australien mest kendt for?

Elev: SAS og pyramiderne.

Der blev grint lidt af hende til de timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus
Da jeg gik i folkeskole, var der et vidunder der altid kunne komme med guldkorn:

Lærer: Hvad er Danmarks vigtigste kornsort?

Elev: Mælk!

Lærer: Hvad er Australien mest kendt for?

Elev: SAS og pyramiderne.

Der blev grint lidt af hende til de timer.

Jeg synes faktisk, det kunne være interessant at finde ud af, hvordan hun kom frem til svarene.

Om der lå en egen logik bag, eller det bare skyldtes fejlslagen paratviden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linnea1981

Fantastisk tråd :lol: Jeg gik i gymnasiet med en, som mente at hår var døde hjerneceller... hun havde så meget lang og meget tykt hår, så måske var der noget om det i hendes tilfælde :gruble::lol: ... eller noget :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Panther

En pige fra min skoleklasse gav ofte anledning til rullende øjne fra undertegnede. Hun spurgte under en projektuge i 7. klasse, om der ikke fandtes fjernsyn i 1700-tallet? (Jeg mener det var 1700-tallet hun sagde. Det KAN også have været 1800-tallet, men det gør ikke udtalelsen meget bedre).

Men det sidste jeg har hørt, som var smådumt, var en medstuderende i går, der ikke lige havde fanget, at der var sprunget bomber i Boston. Altså, det er fint nok at man ikke har hørt det i detaljer, men at det slet ikke har ramt hendes øregange synes jeg alligevel er godt klaret. Sådan set i forhold til at den slags jo også dukker op på Facebook og andre sociale medier..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott

Men det sidste jeg har hørt, som var smådumt, var en medstuderende i går, der ikke lige havde fanget, at der var sprunget bomber i Boston. Altså, det er fint nok at man ikke har hørt det i detaljer, men at det slet ikke har ramt hendes øregange synes jeg alligevel er godt klaret. Sådan set i forhold til at den slags jo også dukker op på Facebook og andre sociale medier..

Jeg kan sagtens gå rundt i flere uger, før jeg opdager, at der er sket ting som fx bomben i Boston. Har kun hørt det, fordi jeg var tidligt på job i går og derfor hørte radioavis kl. 07.00.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Du må være så ung så du lever på fb :-) Det gør jeg ikke så jeg opdagede det først da nogle på de spil jeg spiller snakkede om at de havde set vedkommende i tv da boston blev bombet (på engelsk) og jeg troede bare det var for sjov, indtil jeg tjekkede denne side ... for du kan altid se de store nyheder herinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...