Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

froschficker

Hvad er det dummeste, du sidst har hørt nogen sige?

Recommended Posts

froschficker

For mit vedkommende er der to episoder, der bider hinanden lige i halen.

En journaliststuderende, der hårdtnakket påstod, at der var flere kvindelige krænkere end mandelige. Hun kunne dog ikke fremvise nogen former for undersøgelser, som understøttede denne påstand, men jeg måtte dog give diskussionen op, da det svarede til at debattere, om jorden var flad eller ej- hvilket hun i så fald ville mene, at den var. Altså var det en tabt kamp på forhånd.

Den anden var en kollega, som sagde, at når hun fik restskat, tog hun bare ned til hendes "Skat-dame" på Skat og fik hende til at slette restgælden. Wtf!? Hun må være i et seriøst underskud af hjerneceller, hvis hun tror, at det er sådan, det fungerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove

Jeg gik i gymnasiet med en der bl.a. troede fuldt og fast på, at der var to måner, og ham Jesus "Var han ikke en kendt fodboldspiller" :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smiling_Goat

Jeg gik i klasse med en pige, som meget eftertænksomt spurgte: "Men hvis folk fra Nordpolen så tager til Sydpolen, falder de så af jorden?"

Altså hun opdagede selv ret hurtigt at det da vist var et fjollet spørgsmål. Men det tæller stadig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Jeg så lige en facebook-opdatering fra folketingssalen (hvor det bugner med den slags dumme udtalelser :deer: ) men denne her tager vist prisen:

Skal vi til at kunne gifte os med dyr?

Spørger DF'eren Mette Hjerrild Dencker i folketingssalen - i debatten om homoseksuelle og lovforslaget om medmødre.

Hvabehar - jeg er måløs!

(Karen Hækkerup)

Derudover havde min bror engang en kæreste som virkelig ikke havde opfundet den dybe tallerken. Hun kunne ikke forstå hvordan bilerne kunne køre når der var strøm-afbrydelse. :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

:lol: Fed tråd :D

Jeg gik i klasse med en, der i religionsundervisningen ikke kunne forstå, at man som dansk præst kunne være gift og have børn. Det var i gymnasiet.

Og så hører det med til historien, at grunden til spm. var en artikel om en kvindelig præst. Vedkommende fandt det åbenbart ikke mærkeligt, at vi kan have kvindelige præster i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli
Hvad er det dummeste du sidst har hørt nogen sige?

Kan jeg ikke huske. Jeg hører så meget lort hver dag, at jeg for længst stoppede med at føre regnskab. Jeg ved dog at der er tale om en ekstremt delt førsteplads.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

En klassekammerat, der troede at Martin Luther King havde været præsident i USA, og at han var hvid (eller hvad man kalder det).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Den klassiske, en klassekammerat i gymnasiet, der i musiktimen udbryder "jamen, der er jo kun syv dage på en uge".

Jep, Einstein, den HAVDE Lennon & McCartney nok godt fanget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott

Da en kollega en nat spurgte helt seriøst; "hvordan ammer en kylling?" :lol: det er stadig sjovt her 10 år efter:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

"Man kan ikke blive gravid, mens man ammer."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...