Gæst

Den sidste nye iPad

Recommended Posts

Gæst

Jeg har købt den sidste nye iPad ,jeg kan kun anbefale den,jeg bruge den til at gå på nettet,til at gemme billeder fra mit Canon 550D,og gemme billeder fra nettet,og til at huske aftaler,til at høre musik,jeg har købt den med WiFi 32 GB,og det er nok for mig ,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har spildt cola på min iPad , jeg har tørret det af , min iPad overlevede , der var jeg sgu da heldig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg er ved at tilkoble min printer en HP envy 5530 til min ipad ,  det forgår på den måde at jeg skal gå ind på indstillinger wifi på min ipad og finde min printers wifi og så tilkoble min ipad til min printers wifi , det har jeg gjort , nu er den ved at tilkoble min ipad til min printer , det tager satme lang tid , det har taget 11 minutter in til videre , jeg håber at jeg har gjort det rigtigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg er ved at tilkoble min printer en HP envy 5530 til min ipad ,  det forgår på den måde at jeg skal gå ind på indstillinger wifi på min ipad og finde min printers wifi og så tilkoble min ipad til min printers wifi , det har jeg gjort , nu er den ved at tilkoble min ipad til min printer , det tager satme lang tid , det har taget 11 minutter in til videre , jeg håber at jeg har gjort det rigtigt 

jeg glemte det forgår med en HP all in one envy 5530 app

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har købt en iPad/tablet taske med rem 208 kr med fragt hvis jeg er heldig får jeg den med posten i morgen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

så gik jeg på youtube for at se hvordan jeg skifter batterier på min iPad , det er for omfattende , så skal man godt nok være fingernem for at kunne gøre det lort 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind