Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

aj79

Terminstråd - NOVEMBER 2013

Recommended Posts

Atinas206

GODT NYTÅR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atinas206

Vi havde også en dejlig juleaften hos min mor med et Gaveorgie uden lige. Men børnene  klarede det super flot. De holdte den begge kørende til 23.30.

1. Og noget af 2. Juledag var vi også hos min mor.

3. Juledag holdte vi julefrokost for mandens familie med overnattende gæster. 

Den 29 og 30 stod på hygge, afslapning og leg med børnenes julegaver.  

Nytåret fejrede vi hos nogle venner, hvor vi overnattede. Børnene holdte sig kørende til kl 1. Jonas synes, at det var en fest med knaldperler og Stjernekastere.  Han var helt vild :lol:

Jeg har heldigvis taget en ekstra fridag i morgen.  Men børnene kommer afsted, men det bliver en lidt kortere dag, som de kan få og starte op på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atinas206

Ellers synes jeg stadig, at tingene ikke rigtig virker helt optimalt endnu. Der er stadig nogle udfald, når man skriver fra mobilen. 

Derudover kan jeg læse andre steder her på debatten, at der modereres / slettes I indlæg uden at brugeren får besked. Og uden at man kan se det. Det synes jeg sgu ikke er i orden.

http://www.dindebat.dk/topic/710646-rigtigt-godt-nyt%C3%A5r-vidste-i-i-%C3%B8vrigt/#comment-21349747

Så fremover vil jeg nok ikke skrive så meget herinde, men mere et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atinas206

Og så er Jeg at være idiot over den hvide bjælke og reklamer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige

Også godt nytår fra mig!!!

Jeg er stort set kun det andet sted, da jeg stadig synes, at debatten her kører ringe.

Men vi har det godt. Jeg har ikke længere kvalme, så jeg har fået lidt mere overskud. Skal til NF på torsdag. Glæder mig, så folk ved, at min maves størrelse ikke kun skyldes for meget julemad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites