Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

aj79

Terminstråd - NOVEMBER 2013

Recommended Posts

Bohprut

Tænk at det er 4 år siden jeg meldte mig ind i en november tråd :lun: Det er jo helt vildt :8:

Håber I alle får en dejlig tid, men især håber jeg, at xxx---xxx får en fantastisk graviditet :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

Uh hvor er jeg spændt på at skulle fortælle det til forældrene i aften - har de vildeste sommerfugle i maven, og tiden går alt alt alt for langsom :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aj79
Godmorgen de damer.

Har i fortalt det til familie osv. Endnu?

Jeg har virkelig lyst til at fortælle det, men ville også rigtig gerne vente til jeg har set hjerteblink.

Jeg har fortalt det til min familie og til vores nabo. Min kæreste bestemmer selv, hvornår han vil sige det til sine forældre. Dem har jeg nemlig ingen kontakt til, men det er en længere historie :-) Vi venter med at sige det til vores søn, indtil vi ved, at alt er som det skal være - eller til jeg begynder at kaste op hele tiden - hvad jeg forhåbentlig ikke gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aj79

Og nu skulle I alle være kommet på forsiden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aj79
God idé :)

Hvor langt er I nu??

Lauzine / 6+2

Jeg er 5+6 i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Uh hvor er jeg spændt på at skulle fortælle det til forældrene i aften - har de vildeste sommerfugle i maven, og tiden går alt alt alt for langsom :lun:

Glæder mig til at høre hvordan det gik :ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina

Vi har været oppe ved svigerne i eftermiddag. Kun svigermor der var hjemme, men et par gange kunne jeg godt mærke Thomas var ved at sige det :lol:

Jeg tror egentlig meget godt han kan lide at det er vores hemmelighed, men samtidig vil man gerne dele med hele verden.

Vi har fx først sommerferie i uge 34+35+36. Og vil derfor først rejse der. Men det kommer sikkert ikke til at ske nu hvor jeg er gravid. Men alligevel sidder vi ogsnakker rejser osv med svigermor i eftermiddag. Det synes han var ret skægt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx

Glæder mig til at hære hvordan det er gået :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx
Jeg er 5+6 i dag

Altså der er noget jeg ikke forstår. Vi har termin dag samme dag men jeg er kun 5+4. Er det fordi min cyk har været længere end din?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx

Min kæreste er rigtig nervøs og vil derfor gerne vente med at sige det. Og jeg kan godt forstå ham men nøj jeg synes det er svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites