Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

aj79

Terminstråd - NOVEMBER 2013

Recommended Posts

tinapina

Vi har ikke sagt det til nogen endnu. Eller min bedste veninde og chef ved det. Jeg har været sygemeldt siden tirsdag i sidste uge. Jeg har SÅ meget kvalme, og når jeg er fysisk aktiv så kaster jeg op. Det er frygteligt, men sådan var det også sidste gang. Jeg er også enormt træt, og så vokser mine bryster som om jeg havde betalt for det.

Sidst fortalte vi det da vi have set hjerteblink. Men denne gang får vi det ikke via henvisning så tror vi springer over. Sådan lyder det i hvert fald på kæresten. Ved ikke hvor længe jeg kan skjule det denne gang. Jeg er simplethen så oppustet .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx
Jeg er en polstret pige, jeg går altid med store bluser så jeg kan godt skjule det :lol:

Der er da også lige et par enkelte der ved noget, men ikke vores familier. De blev simpelthen så glade og dermed også så ufatteligt kede af det sidste gang, så det bliver de skånet for :)

Det er jeg skam også. Det er også derfor det kommer på meget bag på mig at jeg er på oppustet om aften.

Mine forældre fik også besked om min sa sidst så tror bare de går og venter. Men de spørg heldigvis ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

Nej - familien gjorde ikke. Mine veninder vidste godt, og mange af dem har også fået det at vide. Har også fortalt det til min chef, så han er klar over, hvad der er los, hvis jeg hænger lidt en dag. Jeg er lærer, så det kan godt være svært at være på, når man har det skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Nej - familien gjorde ikke. Mine veninder vidste godt, og mange af dem har også fået det at vide. Har også fortalt det til min chef, så han er klar over, hvad der er los, hvis jeg hænger lidt en dag. Jeg er lærer, så det kan godt være svært at være på, når man har det skidt.

Det bliver spændende at fortælle dem det så :ivrig: Siger I det bare sådan ud af det blå eller er der indpakkede sutter og den slags?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Det er jeg skam også. Det er også derfor det kommer på meget bag på mig at jeg er på oppustet om aften.

Mine forældre fik også besked om min sa sidst så tror bare de går og venter. Men de spørg heldigvis ikke.

Jeg er ikke rigtigt sammen med andre end min mand om aftenen, så der spader jeg bare rundt i joggingbukser - om dagen kan jeg stadig passe mine jeans :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

Har lavet indbydelser til fødselsdag i november

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Har lavet indbydelser til fødselsdag i november

God idé :)

Hvor langt er I nu??

Lauzine / 6+2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

4+6, så vidt jeg kan regne ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx
Jeg er ikke rigtigt sammen med andre end min mand om aftenen, så der spader jeg bare rundt i joggingbukser - om dagen kan jeg stadig passe mine jeans :)

Det var så min kæreste der var så sød at gøre opmærksom på det i hår da jeg havde en top og legions på :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Det var så min kæreste der var så sød at gøre opmærksom på det i hår da jeg havde en top og legions på :lol:

Ja, de kan være så "søde" de mænner :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites