Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

aj79

Terminstråd - NOVEMBER 2013

Recommended Posts

la_perce-neige
Hej herinde :wave:

Puh - la_perce - du bor dælme tæt på mig :lol:

Lækkert med nogle tæt på - så kan der for alvor være mulighed for at mødes irl også :) Måske sågar på fødegangen, når den tid kommer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine

Soren så kom "vores" tråd endelig :) Hvad tid imorgen skal du scannes???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx

Godmorgen de damer.

Har i fortalt det til familie osv. Endnu?

Jeg har virkelig lyst til at fortælle det, men ville også rigtig gerne vente til jeg har set hjerteblink.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Godmorgen de damer.

Har i fortalt det til familie osv. Endnu?

Jeg har virkelig lyst til at fortælle det, men ville også rigtig gerne vente til jeg har set hjerteblink.

Nej ikke her. Vi venter til 12+0 og overstået NF før vi siger noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

Vi fortæller det til min familie i dag og kærestens familie på fredag. Vi kan ikke holde det skjult så længe, da jeg ikke er helt i topform pga. diverse symptomer, og vi vil rigtig gerne, at vi selv fortæller det, så de ikke selv gætter, hvordan det hænger sammen.

Hvis det skulle gå galt, er der også nogen, vi kan tale med om det så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Vi fortæller det til min familie i dag og kærestens familie på fredag. Vi kan ikke holde det skjult så længe, da jeg ikke er helt i topform pga. diverse symptomer, og vi vil rigtig gerne, at vi selv fortæller det, så de ikke selv gætter, hvordan det hænger sammen.

Hvis det skulle gå galt, er der også nogen, vi kan tale med om det så.

Det er en rigtig god ide at gøre :)

Hvad er det for symptomer du har der er så slemme? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx

Vi har fortalt det til nogen af mine tætte veninder. De vidste at vi prøvede, og at jeg have en sa i feb. Så det var rart at juble lidt med dem.

Jeg overvejer også om vi skal vente til uge 12. Men altså jeg ved bare ikke om jeg kan skjule det. :tie:

Siden min sa har jeg taget omkring 4 k på. Og det hjælper bestemt ikke på bukserne at være oppustet nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

Det er ikke meget slemt, men jeg har kvalme, ligamentsmerter, hovedpine, ondt i ryggen, er mega træt, sindsyg ømme bryster og oppusethed.

Brækker mig heldigvis ikke endnu. Men jeg kender min mor godt nok til at vide, at hun meget hurtigt regner den ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Vi har fortalt det til nogen af mine tætte veninder. De vidste at vi prøvede, og at jeg have en sa i feb. Så det var rart at juble lidt med dem.

Jeg overvejer også om vi skal vente til uge 12. Men altså jeg ved bare ikke om jeg kan skjule det. :tie:

Siden min sa har jeg taget omkring 4 k på. Og det hjælper bestemt ikke på bukserne at være oppustet nu!

Jeg er en polstret pige, jeg går altid med store bluser så jeg kan godt skjule det :lol:

Der er da også lige et par enkelte der ved noget, men ikke vores familier. De blev simpelthen så glade og dermed også så ufatteligt kede af det sidste gang, så det bliver de skånet for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine

Perce Ved de godt at I var igang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites