Guldpilen

Hvilken pulverkaffe synes I er den bedste?

Recommended Posts

Galathea
Jeg drikker café Noir Classic.

Altså udover jeg synes den smager bedst, så er det også ret genialt at jeg kan genbruge glassene til diverse kerner, meltyper osv. :gogo:

Ha, jeg hader de glas :lol: Jeg hælder altid over i en anden beholder, fordi jeg synes, at lukkemekanismen er belastende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg drikker café Noir Classic.

Altså udover jeg synes den smager bedst, så er det også ret genialt at jeg kan genbruge glassene til diverse kerner, meltyper osv. :gogo:

Ja, det gør jeg også. Linser, ris, pasta - all that jazz. Men det er også, til dels, fordi jeg 2 gange har haft dyr i mine skuffe - og ALT måtte ud. Det sker ikke med alt på glas :gogo:

Ha, jeg hader de glas :lol: Jeg hælder altid over i en anden beholder, fordi jeg synes, at lukkemekanismen er belastende.

Det forstår jeg ikke. De er da skide nemme at lukke. Pres - voila! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeanie

Det gør jeg faktisk også, har sådan en fin kaffe beholder jeg bruger :D Men jeg synes bestemt ikke lukkemekanismen er dårlig på dem, så du kan bare aflevere dine hos mig :D

Ja, det gør jeg også. Linser, ris, pasta - all that jazz. Men det er også, til dels, fordi jeg 2 gange har haft dyr i mine skuffe - og ALT måtte ud. Det sker ikke med alt på glas :gogo:

Det har jeg også været ude for - men det kommer nemlig ikke til at ske med de her glas :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Three3

Karat pulverkaffe! Af en eller anden grund er det bare favoritten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

[...]

Det forstår jeg ikke. De er da skide nemme at lukke. Pres - voila! :D

Ja, de er nemme at lukke, men ikke at åbne. Jeg har muligvis nedsatte evner dér om morgenen, når jeg skal smide pulverkaffe i et krus :-D, men jeg har flere gange kæmpet med at åbne et 400 grams glas Café Noir og endt med kaffepulver over hele køkkenet, fordi det var....svææært...at...hive...op... indtil-det-pludslig-gav-efter :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Nå, i min Rema1000 var udvalget ikke så stort, så endte faktisk igen med at købe Nescafe Gold :genert:

De havde dog en fra Gevalia som jeg overvejede... Nu kan jeg ikke huske det præcise navn. Nogen der har erfaringer med Gevalia?

Ellers havde de kun Peter Larsen og Café Noir...og den har jeg bare en ide om er stærk.. men måske jeg tager fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiranas

Veksler mellem Red Cup (det hedder den stadig i min verden) og Gold.

Gold tabte i øvrigt en blindtest i Go'morgen DK forleden. Karat vandt.

Peter Larsen kom vist på tredje pladsen (ud af 5).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alphilia

Nespresso Espresso.

Red Cup, Irmas økologiske eller Coops Änglamark økologiske kan også godt ryge i kurven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lækre Arne

Jeg har lige opdaget Gevalia Millicano, der har erstattet min nescafé. Den smager SŠgodt.

Den er dyr, men virkelig pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight
Jeg har lige opdaget Gevalia Millicano, der har erstattet min nescafé. Den smager SŠgodt.

Den er dyr, men virkelig pengene værd.

Den må prøves :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind