Guldpilen

Hvilken pulverkaffe synes I er den bedste?

Recommended Posts

20PrinceLight

Som oftest køber og drikker jeg Nescafé Original (der tidligere hed Red Cup - og stadig har en rød kop på etiketten :stoned:), men ind i mellem, når det er på tilbud, køber jeg Gevalia øko eller Peter Larsen Øko.

Og så har jeg en Nescafé Koffeinfri stående, til når jeg får lyst til en kop kaffe om aftenen på hverdage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Som oftest køber og drikker jeg Nescafé Original (der tidligere hed Red Cup - og stadig har en rød kop på etiketten :stoned:), men ind i mellem, når det er på tilbud, køber jeg Gevalia øko eller Peter Larsen Øko.

Og så har jeg en Nescafé Koffeinfri stående, til når jeg får lyst til en kop kaffe om aftenen på hverdage :D

Jeg vidste slet ikke, at den havde skiftet navn? Jeg har da købt én i alm. redCup-udgave for et par uger siden :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Jeg er faktisk overraskende tilfreds med BKI :-D

- Når min mand køber kaffe til mig og prøver på at være sød, køber han Cafe Noir Classic og den er heller ikke dårlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight
Jeg vidste slet ikke, at den havde skiftet navn? Jeg har da købt én i alm. redCup-udgave for et par uger siden :gruble:

Du er sikker på, at du ikke bare "tror det", fordi der er en stor rød kop udenpå - og at billedet i øvrigt ikke ser anderledes ud, end da den hed Red Cup? :D Det er 1.000 år siden, den skiftede navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Hmm.. det er svært at vælge hvad vi skal begive os ud i at prøve. Det eneste jeg ved, er at det ikke skal være espresso. For stærkt for mig, jeg bruger i forvejen mælk og sukker i min kaffe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Du er sikker på, at du ikke bare "tror det", fordi der er en stor rød kop udenpå - og at billedet i øvrigt ikke ser anderledes ud, end da den hed Red Cup? :D Det er 1.000 år siden, den skiftede navn.

Er den stadig i det der svungne glas? For så kan det da godt være, at jeg ikke har lagt mærke til det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight
Er den stadig i det der svungne glas? For så kan det da godt være, at jeg ikke har lagt mærke til det :lol:

Ja, det er udelukkende navnet, der er skiftet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Kæft hvor morsomt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

På debatten bliver man altid lidt klogere :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeanie

Jeg drikker café Noir Classic.

Altså udover jeg synes den smager bedst, så er det også ret genialt at jeg kan genbruge glassene til diverse kerner, meltyper osv. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind