Guldpilen

Hvilken pulverkaffe synes I er den bedste?

Recommended Posts

Guldpilen

Ja hvilken?

Her drikker vi Nescafe Gold, men kunne godt tænke os at prøve en anden. Så hvilken kan I anbefale?

*Guld*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

Café Noir.

Det er ikke lykkedes mig at finde en økologisk og/eller fairtrade pulverkaffe, som jeg kan holde ud at drikke. Peter Larsens er forfærdelig, synes jeg. Hvis nogen har nogle anbefalinger udi dette, hører jeg dem meget gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-

Da jeg drak pulverkaffe var min favorit Gevalia Milea, derefter Nescafe Guld. Man kunne tit få den i 200 grams poser rimelig billigt (i forhold til Nescafe guld).

Jeg er blevet en hellig øko-kaffedrikker nu, og INGEN af de økologiske instant kaffer smager særlig godt efter min mening, så er du advaret :D Så jeg er gået over til selvkværnet i filter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-
Café Noir.

Det er ikke lykkedes mig at finde en økologisk og/eller fairtrade pulverkaffe, som jeg kan holde ud at drikke. Peter Larsens er forfærdelig, synes jeg. Hvis nogen har nogle anbefalinger udi dette, hører jeg dem meget gerne.

Ha, to sjæle, en tanke :D

Jeg har været igennem samtlige øko-instant på markedet, og synes klart at Irmas egen er bedst. Den i sådan et underligt retro-glas med rødt og blåt på etiketten. Men den er ikke rigtig god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Goozilla

Frysetørret kaffe er som udgangspunkt sidste udvej for mig, og som regel vil jeg egentlig hellere være fri. Jeg har dog fundet ud af at Starbucks laver en udgave kaldet "Italian Roast", der faktisk næsten er helt fri for den der flade sure smag, som ellers kendetegner frysetørret kaffe.

Som alt andet ved Starbucks er den dog prissat vanvittig højt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-
Frysetørret kaffe er som udgangspunkt sidste udvej for mig, og som regel vil jeg egentlig hellere være fri. Jeg har dog fundet ud af at Starbucks laver en udgave kaldet "Italian Roast", der faktisk næsten er helt fri for den der flade sure smag, som ellers kendetegner frysetørret kaffe.

Som alt andet ved Starbucks er den dog prissat vanvittig højt...

Bor du udenlands? Der er ikke ret mange i DK der har en Starbucks i nærheden. Mig bekendt er der stadig kun en ude i lufthavnen, CPH.

ETA: Og så kan jeg læse mig til at de begynder at åbne i Bilka og Føtex rundt omkring. Men altså... hvem skal bruge to-go kaffe når de handler? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Café Noir, classic. Elsker den. Og elsker pulverkaffe. Gerne med sødetabletter. Og pulverfløde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Goozilla
Bor du udenlands? Der er ikke ret mange i DK der har en Starbucks i nærheden. Mig bekendt er der stadig kun en ude i lufthavnen, CPH.

ETA: Og så kan jeg læse mig til at de begynder at åbne i Bilka og Føtex rundt omkring. Men altså... hvem skal bruge to-go kaffe når de handler? :D

Ja, det gør jeg. Men i Italien har vi også endnu tilgode at se en Starbucks. Jeg tvivler på, at konkurrencen fra de lokale kaffebarer, hvor en espresso som regel koster 1€ er noget Starbucks har lyst til at bide skeer med.

Så jeg plejer at købe et lille forråd af deres instant, når jeg fiser igennem andre lufthavne og så gemme det til SOS-situationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Aldis 100 g-pulverkaffe var i hvert fald rigtig god.

Nu er det længe, siden jeg sidste smagte den, så måske er der kommet en anden leverandør på.

Jeg oplevede flere gange, at gæster spurgte, hvor kaffen var fra, fordi de selv ville købe den.

Kaffen i glasset med 200 g. var til gengæld udrikkelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Redcup! Synes alle andre mærker er elendige i forhold til den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind