Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

POCKETKITTEN

Hvilke indlæg ville du lave, hvis du var en troll?

Recommended Posts

Mr_Yolo

Min røv klør.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Min røv klør konstant, men hvorfor? Fejler jeg noget, eller har jeg noget godt i vente? Nogle gange er det en god kløe, andre gange er det en mindre god kløe. Det er ikke hæmorider, jeg har skam mærket efter mange gange. Da jeg bad min bedre halvdel om at mærke efter, så ville hun sgu ikke. Nå! Hvad gør jeg? Går jeg til lægen for at få noget anti-anal-kløe-salve, eller går jeg til en clairvoyant og fremlægger problemet, og evt. får at vide hvad det er jeg har i vente? Hjælp, kære debat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

heeiiiiiiiiiii

hvaffor er i såååååå suuuuure på mai altid`???

thihifins.

jeg har jo ik gjordt noed jeg er her bare

jeg er bare mi og tre år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima
Det var en test for at se om i var vågne. :-P

Haha - så fik jeg hængt mig selv ud som grammatikspasser. Jeg vidste jeg skulle have holdt min kæft. :blush:

Modtag min dybeste beklagelse, Aimajam :engel:

Det gør ikke spor. Havde du nu haft ret, hvilket på ingen måde ville være usandsynligt, jeg er ikke noget grammageni selv, havde det jo været fint nok at jeg så lærte det.

I øvrigt, hvis jeg rigtigt skulle trolle, ville jeg opfinde en ny Maggie/SoLucky-ting. Og så ville jeg afsløre mig selv. Det var sjovt nok sidst. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Altså ikke at jeg var SoLucky, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

Hej derude

Der går den her pige i min klasse, og alle er enige om at hun er en snack. Jeg har tidligere set hende i byen, og nu skal hun fanme scores og hores. Er der nogen som har erfaringer med hvad jeg skal putte i hendes drink, for ligesom at gøre arbejdet lidt lettere? Nogle siger sovepiller, men er det rigtigt? Og hvor mange skal der i? Jeg er ikke interesseret i nogen moralprædken. Hvis hun tager imod drinks i byen, så ber hun jo om det et eller andet sted sådan set.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Sjovt som min fantasi svigter mig lige pludselig. Måske ville jeg lade mit alter ego opfinde et meget kompliceret og mystisk økonomisk system, der ændrede sig fundamentalt fra indlæg til indlæg, så det var svært at få hold på og angribe. Og så med nogle drakoniske straffe for at få det hele til at glide.

Opfinde en evighedsmaskine og snakke om at få den patenteret?

En konspirationsteoretiker?

En religiøs fanatiker? Militant buddhist eller sådan noget. Eller rasta.

Fable løs om reinkarnation og at jeg på en eller anden måde havde fået åbenbaret/bare vidste, at jeg havde været alle mulige kendte personer (gerne nogle, der var samtidige). Hvad nu, hvis jeg vidste, hvor Pagtens Ark og menorahen var?

Et system til at vinde i lotto? Clairvoyance? Mit hus hjemsøgt af en poltergeist eller en bankeånd.

Skrive forfærdelige digte i knækprosa.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Hej til alle jer derude :wave: Jeg håber rigtig meget I vil komme med gode råd og dele jeres erfaringer med noget jeg pt. går og tænker på men hvis det er moralprædikener I har i tankerne så bare find en anden tråd at skrive i, okay? Man siger jo at det kan være godt for unge mennesker lige så stille at begynde at smage alkohol derhjemme i stedet for at de får et kæmpe chok når de begynder at gå i byen. Og derfor tænker jeg at det samme egentlig må gøre sig gældende for smøger. Altså at hvis man lærer at få et fornuftigt forhold til rygning fra sine forældre så farer man ikke ud og ryger 40 om dagen. Til at starte med. Jeg har derfor besluttet at begynde at byde min 13årige søn en smøg når vi holder fest herhjemme eller sidder og hygger foran fjernsynet om aftenen. Men ligesom jeg selvfølgelig ikke byder ham en stiv whiskey men en øl eller Somersby, der passer til hans alder når han skal smage alkohol så vil jeg heller ikke skræmme ham med et for stærkt cigaretmærke. Så hvilke mærker er milde nok til en 13årig vil I mene? Menthol er udelukket, da jeg altid har syntes at det var spild af penge. Mentholsmøger er måske meget gode til at fikse ånden med men en rigtig cigaret er det jo ikke.

(Et rigtig godt troll-indlæg må også godt være uoverskueligt at læse)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smiling_Goat

Vær sød ikke at quote :trist:

Jeg blev bortadopteret da jeg var lille og det har mine forældre aldrig lagt skjul på. Så jeg har hele mit liv gået og tænkt meget på mine biologiske forældre, om hvordan de er og sådan.

For et år siden fandt jeg så frem til min far :banan:. Der var bare noget der sagde klik med det samme. Jeg ved ikke hvad det var, men hans øjne var bare fantastiske. Jeg er virkelig bange for at jeg er ved at falde for ham. Han ved ikke noget endnu, men jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde det hemmeligt. Hver gang jeg ser ham har jeg bare lyst til at sige det til ham.. Jeg tror måske han har det lidt på samme måde :lun:

MEN han er gift :whine: og har to børn - mine søskende. Jeg ved ikke om jeg bare kan droppe tanken om os to. Det gør helt ondt i hjertet at tænke på. Så hvordan får jeg ham til at indse at han skal forlade sin kone for mig? Er jeg helt håbløs?

Jeg ved godt at det ikke er forhold man ser ret mange af, men man vælger ikke selv hvem man forelsker sig i, så LAD VÆRE med at fortælle mig at jeg er klam eller det er forkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Modesty Blame

Nejnejnenjenjenjeej!!!!!11!! (undkyld langt)

Jeg sidder og tuder nu jeg har virkelig dummet mig. Mig og min kæreste var til sådan en pinsefrokost i sidte måned hos hans familie. Jeg kan slet ikke holde ud at være sammen med dem så jeg drak måske lidt mere en jeg skulla have gjordt. Vi har længe prøvet at få et barn men det er bare ikke gået. Jeg ved at jeg kan blive gravid for jeg fik en abort for 4 år siden. Mig og min kæreste har forsøgt siden jan o8. Men så til den pinsefrokost hvor vu var lidt fulde endte mig og min kærestes fætter ude i sådan et skur (festen blev holdt i en spajderhytte). Så har jeg været ved lægen idag og han siger at jeg er gravid. Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre for jeg tror at det er min kærestes fætter der er faren. Og jeg ved bare at de alle sammen vil hade mig hvis de opdager det. Hvad slak jeg gøre?

http://dindebat.dk/sex-samliv/651469-nejnejnenjenjenjeej-11-undkyld-langt.html

...ville jeg nok have skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lotte9210

"Rundt Om Debatten"

Opråb til alle på jubii debatten.

Kan vi ikke få noget mere kvalitative indlæg herinde på jubii debatten? Det ville hæve niveauet hvis man undlød alle disse følelsesbetonede skingre indlæg og var lidt mere objektive. Således ville jubii debatten ikke fremstå som et sted for diverse tabere, som bruger deres tid på at debattere frem for at gøre nytte i samfundet.(prøv evt. at lukke for computeren engang imellem også :shock: ) Vi er faktisk nogle stykker som ønsker et akademisk niveau fremhævet. Så forsøg nu liiige at spænde hjelmen.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites