Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

POCKETKITTEN

Hvilke indlæg ville du lave, hvis du var en troll?

Recommended Posts

Evil Abdel
9f1.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kaffe
"Mine Udråbs og spørgsmålstegn", er det ikke pluralis? :slem:

Man ville sikkert kunne gribe mig i noget lignende, men når du nu ligefrem praler af det.

Velafbalanceret viser tilbage til 'Mit forhold'. Altså 'Mit forhold er velafbalanceret'. Så det står skrevet korrekt :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
"Mine Udråbs og spørgsmålstegn", er det ikke pluralis? :slem:

Man ville sikkert kunne gribe mig i noget lignende, men når du nu ligefrem praler af det.

Forholdet til dem er i ental og det styrer endelsen, yes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Den sidste stemme i det græske kor, åbenbart :-D Never svar på indlæg uden at have læst tråden til ende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint
Forholdet til dem er i ental og det styrer endelsen, yes?

Det var en test for at se om i var vågne. :-P

Haha - så fik jeg hængt mig selv ud som grammatikspasser. Jeg vidste jeg skulle have holdt min kæft. :blush:

Modtag min dybeste beklagelse, Aimajam :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kaffe

Drenge - og pigeskoler

Jeg synes, at vi i DK skulle overveje en folkeskolemodel, hvor piger og drenge deles op. Vi kan lige så godt understøtte de to køns særegne udvikling, sådan at de senere ikke bliver i tvivl om kønsroller og evt tipper over. Mange børn og unge bliver usikker på deres identitet, fordi det nu om dage opfattes som almindeligt at være biseksuel og trans og deslige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Hvordan får jeg hævn?

Har lige fået at vide, at min roomie har kysset på den fyr, jeg crusher på, og jeg er virkelig rasende. Hun ved godt, at jeg er vild med ham, så jeg synes bare, det er så lavt!

Jeg har allerede haft hendes tandbørste i toilettet og har knust nogle afføringspiller i den juice, som hun drikker af. Jeg overvejer at få fat i hendes telefon og skrive til hendes mor, at hun har syfilis eller sådan noget, men har ikke haft chancen endnu.

Ideer til hvad jeg ellers kan gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Jeg er stadig ikke kommet mig over min ex.

Den lede heks.

Jeg troede vi havde et rigtig godt og trygt forhold sammen, hvor vi kunne stole 100% på hinanden, men det viste sig at hun var mig utro.

Og ikke nok med det; hun var blevet gravid med en anden.

Min fætter. Da vi var på familie-ferie.

Jeg fandt ud af det fra min søster (jeg ved egentlig ikke helt, hvordan hun regnede den ud, men min ex tilstod da jeg konfronterede hende), og vi gik fra hinanden kort tid efter.

I dag er hendes dreng vel en 3-4 år.

Og jeg er FÆRDIG med at tage i spejderhytter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Hej Debat

Min veninde har forandret sig rigtig meget over det seneste stykke tid, faktisk kan jeg næsten ikke kende hende længere. Hun er lesbisk - eller var - og plejede at være megasej, vild og karriereorienteret, selvstændig og styr på det hele. Men så en aften i byen var hun megastiv og gik hjem med en fyr. Desværre udmøntede det sig i at hun blev gravid og selvom hun altid har sagt, at hun ikke vil have børn, fordi hun holder af sin frihed og at være sig selv, så ville hun pludselig alligevel ikke have en abort! Noget andet er, at hun åbenbart også er blevet helt vild med manden. Hun snakker om ham hele tiden - hele tiden - og vil gerne have et forhold til ham. Men hun er jo til kvinder!? Har altid haft kvindekærester. Hvordan kan man pludselig skifte seksualitet? Men altså, hun frygter at samfundet vil se ned på hende hvis hun ikke bor sammen med faren til barnet, så nu vil hun pludselig også gerne giftes. Have villa, hund og et borgerligt liv. Og det er bare heller ikke noget, hun nogensinde har villet have før? Jeg kan ikke forstå det og jeg frygter at hun har glemt hvem hun er og vil træffe en masse beslutninger som hun vil blive ked af på lang sigt. Jeg mener, hvad med alle de drømme hun har haft siden hun var ung? Og som hun var på vej til at realisere? Dem smider hun bare væk nu, for noget som slet ikke er hende. Hvad kan/skal jeg gøre? Hun er 28 og har altid virket glad, men alt er bare forandret nu, det er som om hun er en helt anden person og jeg er virkelig bekymret og synes måske, hun træffer nogle forkerte beslutninger. HVordan får jeg hende til at indse det? Jeg vil jo gerne hjælpe hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Hei hei alle.

Jeg ville bare høre hvordan en typisk toalett går med deg?

Jeg gjør faktisk har en datter som bruker utrolig lang tid ute.

Jeg har prøvd å forklare henne at her i Norge dritt vi hardt og fort.

Inn på toalettet. Låse døra. Lyne bukser / skjørt opp. Trekk buksa / skjørt ned. Trekke truser ned. Kontroller at toalettet er åpen (men ikke helt åpenlyst, må man ikke risikere å falle i bollen). Sitte på toalettet.

Tre hardt press.

Det er ikke nødvendig å tørke den. Dritten er veldig fast og tørr.

Jeg vil gi en spesiell diett hjemme, noe som minimerer klissete avføring.

Oppskriften er som følger:

To desiliter havre

To desiliter rug

To desiliter hay

Alt blandet med to spiseskjeer vann.

Vel, folkens, la meg vite.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites