Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

POCKETKITTEN

Hvilke indlæg ville du lave, hvis du var en troll?

Recommended Posts

POCKETKITTEN

Skriv dem her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Salgsforummet:

flotte/frække billeder sælges!!

heej

da jeg netop har invistiret i et lækkert kamera og godt kunne bruge en ekstra indtægt har jeg fået en kamerat til at hjælpe mig med at tage nogle flotte billeder at sælge ud af.

det fungerer sådan at du overfører mig beløbet og så mailer jeg dig billedet(erne) så snart pengene er gået over.

priser:

kunstneriske nøgenbilleder u/ansigt: 15 kr

kunstneriske nøgenbilleder m/ansigt: 20 kr

bryster: 5 kr

frække billeder med legetøj: 50 kr

videoklip: kommer an på indhold ;) spørg

kun fantasien sætter grænser!! ;) kan også lave billeder til dig på request bare det ikke er alt for klamt.

jeg er en flot høj pige på 186 og 82 kg.

har skulderlangt lyst/leverpostej sådan noget pageagtigt hår og blå øjne.

skriv!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

ALLE variationer over "børn skal bare have en masse sukker" :afro:

(Irl er jeg ret meget imod, at små børn får sukker, min mor synes faktisk, at jeg er hysterisk, men det er SÅ sjovt med sukkertråde i børn :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Dobbeltpostet i hunde og sundhed:

Hjælp! Er det stadig sikkert nok at bruge?

Min hund har haft fat i mit pessar, som åbenbart var trillet ind under sengen. :trist:

Han har gnavet en del i det, men jeg kan umiddelbart ikke se nogen tydelige eller specielt store huller. Er det stadig sikkert nok at bruge det, tror I? Det har været i opvaskemaskinen, så det er altså rent, skal det lige siges!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

ulykkelig

jeg har lige kigget i min kærestes mobil her igår og så at han havde skrevet sammen med en eller anden pig efra hans studie. Blev s.f.l.g rigtig mistroisk og læste alle beskederne og de skrev både om at det var fedt at de var kommet i gruppe sammen og om at de lige skulle ses og lave en aflevering efter skoletid på onsdag :trist: :trist:

og han har altså også ændret kodeordet til sin mail har lige tjekket

han har aldrig været mig utro men jeg føler bare der stikker noget mere under!!! så jeg har planlagt at konfronterer ham i aften, men tror bar ikke jeg kan gøre det uden at græde. hvorfor er mænd altid sådan nogle svin?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Hvordan siger jeg pænt til hende, at jeg ikke gider?

Min bedste veninde har inviteret mig til sit bryllup, men jeg orker bare ikke. Skal i byen aftenen inden - og det er altså en bytur, der har været planlagt i flere uger! Så jeg kommer til at sidde der med totalt mange tømmermænd og skulle snakke med hendes familie. Hun bor også mere end tre kvarter væk og jeg har ikke bil, så er nødt til at tage toget, som kun går en gang i timen eller sådan noget.

Plus det er jo et bryllup og jeg har ikke rigtig penge til en gave. Skylder allerede vores fælles veninde B 200 kr (og en pakke smøger men det tror jeg ikke, hun kan huske) og jeg ved også at vores anden veninde T ikke kommer, da hun skal på ferie.

Hvordan får jeg lige spurgt hende på en pæn måde, om vi ikke bare kan ses en anden gang? Vil jo ikke gøre hende ked af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint
HJÆLP!!!

Hvis nu man har mødt en fyr på fx en debatside og han har smittet en med en kønssygdom. Er det så ok at fortælle alle de andre debattører om det?

Vi ved godt hvem det er, Men skriv bare hans navn alligevel. :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Hej Debat.

Jeg er en troll der evner at stave og placere mine kommaer korrekt. Derudover er mit forhold til brug af udråbs- og spørgsmålstegn velafbalanceret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Hej Debat.

Jeg er en troll der evner at stave og placere mine kommaer korrekt. Derudover er mit forhold til brug af udråbs- og spørgsmålstegn velafbalanceret.

Arh helt ærligt, så har man jo ikke en chance for at gætte det :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ArseneLupin

Jeg er ved at skrive en kronik til 180Grader om hvorfor fattige ikke gider arbejde og laver lidt research her på debatten, da alle her er igler (altså på SU, KH eller FP) og "psykisk syge". Hjælp mig lige med, om jeg har forstået de her diagnoser korrekt:

Fibromyalgi = Jeg er for doven til at arbejde.

ADHD = Jeg er for doven til at opdrage mine børn.

Depression = Jeg trist over, jeg er så doven.

Og så lige et spørgsmål til iglerne: Hvorfor er I egentlig så dovne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites