Elec

Kost, krop og kærlighed - og alt derimellem.

Recommended Posts

Elec
Årh det lyder som en skøn weekend :lun:

Glæder mig til næste kapitel i Nyn... Øhh.. Elecs liv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec

Så har hverdagen meldt sig igen, og jeg har været på universitetet i dag for første gang i tre uger. :8: Det var faktisk rigtig dejligt at være tilbage, selvom jeg godt kunne mærke, at det tog hårdt på kræfterne. :genert:

Da jeg kom hjem faldt jeg i søvn på sofaen og sov halvanden time! :lol: Og da jeg igen havde fået øjne, gik jeg en lang tur i det dejlige forårsvejr med min veninde. :love: Årh. Jeg elsker forår! Jeg elsker faktisk alle årstiderne på hver sin måde, men de bedste tidspunkter er, når årstiderne skifter. :lun:

Min ven skrev i dag og inviterede mig ud at spise på torsdag. :genert: Så - hvad foregår der så nu? Dater vi så? Han er jo lige kommet ud af et længere forhold! Og hvis ikke vi dater, hvorfor skriver han så, at det er noget møg, at jeg skal til jylland, fordi der så går lang tid før han ser mig? Og kan man overhovedet date sin bedste ven? Og hvis ikke man kan, hvad gør jeg så? :stoned: Nå.. Nu er jeg vist ved at piske en stemning op :lol: Én dag af gangen. :)

Dagens mad:

Morgen: Proteinshake

Frokost: 2 spejlæg, 1 glas juice uden sukker

Eftermiddag: Proteinshake

Aften: Hakkebøf, mos af sweet potatoes, broccoli

Sen aften: en halv cantaloupe-melon.

Dagens motion:

Halvanden times gåtur i solen.

God aften, duller. :wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ally

Hvor er du sød, smukke :blushing: Mht. vennen, så find evt. ud af, hvad han vil inden du går i selvsving med tankerne :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Hvor er du sød, smukke :blushing: Mht. vennen, så find evt. ud af, hvad han vil inden du går i selvsving med tankerne :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ally
:lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Ift. det med at have fået en kronisk sygdom, så er det også vigtigt, at du anerkender dig selv de dage, du er ked af det, og måske at du en dag får brug for at tale med en psykolog.

Jeg har en kronisk sygdom, og min kæreste har også, og det ér bare livsændrende, og det er forfærdeligt, uretfærdigt og umuligt at sætte sig ind i, før man har det. Men man lærer at bruge det konstruktivt. Men derfor hyler man stadig indimellem. Også efter 2 og 3 år.

Jeg synes, du er sej! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Ift. det med at have fået en kronisk sygdom, så er det også vigtigt, at du anerkender dig selv de dage, du er ked af det, og måske at du en dag får brug for at tale med en psykolog.

Jeg har en kronisk sygdom, og min kæreste har også, og det ér bare livsændrende, og det er forfærdeligt, uretfærdigt og umuligt at sætte sig ind i, før man har det. Men man lærer at bruge det konstruktivt. Men derfor hyler man stadig indimellem. Også efter 2 og 3 år.

Jeg synes, du er sej! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden
Tusind, tusind tak for dit input og det søde kompliment. :lun:

Du har helt ret, det er virkelig vigtigt at anerkende sine egne følelser i alt det her. Og det er jeg virkelig meget opmærksom på! Men for at være ærlig, så er jeg faktisk ret ok med det hele. Selvfølgelig kan jeg godt tænke "æv - hvorfor mig?", men omvendt er jeg bare virkelig opløftet og lettet over at have fået en diagnose istedet for at leve med smerter og uvished. :) Og så vælger jeg at tro og håbe på det bedste istedet for at tænke katastrofetanker om operationer, stomi mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Ved du hvad? Det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Jeg har ADHD, men jeg er en af de der kloge, pligtopfyldende piger, der på ydersiden er enormt stærk, og alle mine sære sider blev tilskrevet enebarnstendenser og alt muligt andet. Jeg var SÅ evigt lettet, da jeg blev udredt, og fik at vide, at jeg ikke er forkert, uopdragen eller uden værd, men faktisk bare har en sygdom, og skal tage noget medicin og nogle forholdsregler. Det var så lettende.

Og ja, man må forsøge at bruge de positive sider, og i øvrigt bruge humoren (vi har fx ofte en stor fest ud af, at min kæreste læser til pædagog, og jeg til sygeplejerske (han har diabetes) - vi ender sgu med at kunne passe hinanden :lol:), men det ér hårdt, og det er pisseirriterende, når sygdommen simpelthen stopper en, men de lyse dage er flest, og jeg synes, du er sej. :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec

Jeg glemte vejedag i morges! :8: Det må så blive i morgen tidlig. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind