Elec

Kost, krop og kærlighed - og alt derimellem.

Recommended Posts

Elec

Hold op hvor har vejret dog været lækkert i dag. :love: Sikke en dejlig start på marts måned. :lun:

I dag har jeg været hos frisøren og få farvet min blondine-udvoksning. Det var super lækkert, og min frisør havde rigtig god tid, så hun gav mig 15 minutters hovedbundsmassage! :love: Årh. Jeg var FLYVENDE, da jeg tog derfra.

Efterfølgende blev jeg overfaldet af en tøjbutik, så der kom lige en leopardskjorte og en plain cardigan med hjem. :genert: ...for jeg har nemlig viiiiirkelig mange penge i denne måned. :sarkasme:

Nå ja - og så har jeg (næsten) raskmeldt mig på jobbet, så fra næste uge går det løs igen! Det er ret vildt at tænke på. :tie: Men altså. Har en aftale med mine chefer om, at jeg arbejder i det omfang, jeg kan. Så - intet pres. :gogo: Jeg har en dejlig arbejdsplads.

I morgen skal jeg i Dyrehaven med min veninde og hendes datter, og om aftenen har jeg en aftale med madklubben, HVIS jeg kan holde til det. Nu må vi se. Det er immervæk ikke særlig spændende at være i madklub, hvis man har ondt i maven og diarre. :tie::genert:

Dagens mad:

Morgen: proteinshake, en banan

Frokost: 2 spejlæg, heinz-ketchup, æble

Mellem: 10 vindruer

Aften: Mos af søde kartofler, hakkebøf, bløde løg, kogt broccoli og pandeflødesauce.

Sen aften: 2 stykker mørk chokolade

Dagens motion:

En times PW.

:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Jeg er klar til at heppe og trøste :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Og vi SKAL altså snart date !!! Basta! Vi laver en forårsdate :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hinzepigen
Hold op hvor har vejret dog været lækkert i dag. :love: Sikke en dejlig start på marts måned. :lun:

I dag har jeg været hos frisøren og få farvet min blondine-udvoksning. Det var super lækkert, og min frisør havde rigtig god tid, så hun gav mig 15 minutters hovedbundsmassage! :love: Årh. Jeg var FLYVENDE, da jeg tog derfra.

Efterfølgende blev jeg overfaldet af en tøjbutik, så der kom lige en leopardskjorte og en plain cardigan med hjem. :genert: ...for jeg har nemlig viiiiirkelig mange penge i denne måned. :sarkasme:

Nå ja - og så har jeg (næsten) raskmeldt mig på jobbet, så fra næste uge går det løs igen! Det er ret vildt at tænke på. :tie: Men altså. Har en aftale med mine chefer om, at jeg arbejder i det omfang, jeg kan. Så - intet pres. :gogo: Jeg har en dejlig arbejdsplads.

I morgen skal jeg i Dyrehaven med min veninde og hendes datter, og om aftenen har jeg en aftale med madklubben, HVIS jeg kan holde til det. Nu må vi se. Det er immervæk ikke særlig spændende at være i madklub, hvis man har ondt i maven og diarre. :tie::genert:

Dagens mad:

Morgen: proteinshake, en banan

Frokost: 2 spejlæg, heinz-ketchup, æble

Mellem: 10 vindruer

Aften: Mos af søde kartofler, hakkebøf, bløde løg, kogt broccoli og pandeflødesauce.

Sen aften: 2 stykker mørk chokolade

Dagens motion:

En times PW.

:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Velbekomme... for vejret altså ;):lol:

Åååårh hovedbundsmassage er virkelig guld værd, jeg kan blive helt salig af det. Det er lige før jeg får lyst til at spinne som en kat, når jeg får det :lol:

Jeg hader bare når de butikker overfalder én, man kan jo ikke gøre for at man går der helt uforvarende og så springer der sådan en butik i nakken på én og TVINGER én til at købe noget med hjem. Forståeligt med pengene, men når det så er sagt så fortjener du fandme en smule forkælelse efter alt det du er gået/går igennem, og man må jo ikke forkæle sig selv med søde sager, så lidt tøj må være på sin plads :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hinzepigen
:lol: Kan du godt tage æren for vejret to dage i træk? :lol::kys:

Du har helt ret - det er virkelig tarveligt med de dér butikker! :genert: Især når man er helt forsvarsløs. ;) Men altså. Syntes helt ærligt også, jeg fortjente det, så må min bankrådgiver bare hive sig i håret. I næste måned får jeg feriepenge, så det går nok altsammen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ally
Jeg er klar til at heppe og trøste :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Yes yes, det kan jeg sagtens :lol: Jeg har nemlig fødselsdag d. 29. februar, og nogle mener at jeg så skal fejres d. 28 fordi da er det stadig februar, mens andre mener at jeg skal fejres d. 1. marts, for det ville oprindeligt have været min fødselsdag hvis den 29. slet ikke havde eksisteret... ergo bliver jeg lidt fejret begge dage :lol: Og lidt kompensation skal man vel have, når ens mor vælger at føde én på sådan en mærkelig dag, ik?

Lige præcis.. og din bankrådgiver kan da bare rive løs i sit hår.. Når du bliver en bigtime rig jurist, så kan du købe ham en paryk :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec

En daaaarjlig, daaaarjlig weekend er slut. :lun: Åh hvor har den bare været helt perfekt!

Igår var jeg i Dyrehaven med min veninde og hendes datter. Det var vildt hyggeligt at gå rundt med hund, pony, barn og en kop kaffe i hånden og nyde naturen. Efterfølgende kørte vi hjem til mig og spiste lidt frokost, og resten af eftermiddagen gik med sladder, kaffe og hygge i mit køkken. Årh. :love:

Madklubben igår blev aflyst, da to af de andre piger var lagt ned med influenza. Såeh.. :genert: Jeg tog imod et tilbud fra min bedste ven om en filmaften i ske. :lol: Det var super hyggeligt, selvom jeg altså ikke havde forventet at ligge i ske helt indtil klokken 12.30 i dag. :genert::slem::fløjt::blushing:

Da vi - endelig - stod op, kørte han ned og handlede, og så smækkede han da lige en brunch sammen bestående af udskåret melon, kiwi, ananas og vindruer, scrambled eggs, amerikanske pandekager med blåbær, friskpresset appelsinjuice og café latte. :love: Jeg spiste ikke specielt meget af frygt for mavens reaktion, men DAMN det var hyggeligt - og så med forårssol i stuen. :blushing:

Efterfølgende kørte jeg ham hjem, og smuttede så forbi en veninde, der har fødselsdag i dag, med en buket blomster og et kys. Vi havde åbenbart mange ting at snakke om, for jeg er først lige landet hjemme i sofaen nu.

...og hans duft er stadig på min hud. Og argh.. Det er jo min ven. Fuck, pis og mmm. :lun::stoned:

Håber I alle har haft en fantastisk weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissTiff

Årh det lyder som en skøn weekend :lun:

Glæder mig til næste kapitel i Nyn... Øhh.. Elecs liv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind