Elec

Kost, krop og kærlighed - og alt derimellem.

Recommended Posts

Elec

Tirsdag. :)

Jeg var rigtig træt i morges, så jeg vendte mig om og sov tre timer mere. :8: Jeg kan nærmest ikke kende min egen krop - ufatteligt hvad medicin kan gøre. :trist: Synsforstyrrelserne har også generet mig i dag, men dog ikke så længe.

Dagen har været meget stille og rolig, har fået vasket lidt tøj, købt et par nye bukser, afleveret flasker, handlet ind og gået tur med hundevapsen. Resten af aftenen står på dullehygge med De Unge Mødre, neglelak, ansigtsmaske og et langt bad. :love: Det er tiltrængt!

I dag har jeg brugt en del tankevirksomhed på det her træningshalløj. Jeg har meldt mig ud af mit gamle center, fordi stedet irriterede mig. Og nu ved jeg så ikke, om jeg skal vælge Fitnessdk, Fitness World eller Crossfit Copenhagen. :gruble: Det går jeg lige og spekulerer lidt over. :genert:

Dagens mad:

Morgen: 2 spejlæg, en smule heinz-ketchup, et æble, et stort glas skummetmælk

Frokost: 1 banan, 1 proteinshake

Aften: Ovnbagt laks med avocado/æblesalat

Mellem: 2 stykker mørk chokolade og ca. 15 spejderhagl.

Dagens motion:

45 min. PW

God aften, duller. :wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hinzepigen

Du er så sej smukke, og lækker mad :D

Det er vildt hvad den medicin kan gøre, men bare den kan hjælpe dig, så er det jo også det værd. Og sejt at du smider smøgerne igen, you can do it :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Du er så sej smukke, og lækker mad :D

Det er vildt hvad den medicin kan gøre, men bare den kan hjælpe dig, så er det jo også det værd. Og sejt at du smider smøgerne igen, you can do it :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Randi-snut

CROSSFIT COPENHAGEN :banan::banan::banan:

Hvis du kan med din sygdom, så gør det - sammenholdet er også VILDT styrkende og motiverende :) Så afsted med dig! desuden giver det sgu hurtige resultater - jeg kan ikke vente med at være tilbage selv i al fald :)

Mht din sygdom - ÆV.. Men alt andet end lige må det være skønt med den diagnose. Jeg venter selv på diagnose for noget, jeg er blevet medicineret for i fem år som værende "angstanfald" - først nu går de igang med kikkert, scanning, blodprøver osv :rulle: Jeg kan i al fald godt følge lettelsen i at få en diagnose !

Husk du kan søge kronikertilskud til medicinen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
CROSSFIT COPENHAGEN :banan::banan::banan:

Hvis du kan med din sygdom, så gør det - sammenholdet er også VILDT styrkende og motiverende :) Så afsted med dig! desuden giver det sgu hurtige resultater - jeg kan ikke vente med at være tilbage selv i al fald :)

Mht din sygdom - ÆV.. Men alt andet end lige må det være skønt med den diagnose. Jeg venter selv på diagnose for noget, jeg er blevet medicineret for i fem år som værende "angstanfald" - først nu går de igang med kikkert, scanning, blodprøver osv :rulle: Jeg kan i al fald godt følge lettelsen i at få en diagnose !

Husk du kan søge kronikertilskud til medicinen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec

Det har været en dejlig dag i dag. :)

Har fået handlet lidt, gjort rent, købt nogle småting og gået en PW med hundebabyen. :lun: I eftermiddags kom min gode ven, og han er først lige kørt nu. :genert: Jeg elsker hans selskab! Han får mig altid til at grine inderligt, selv når de fleste ting er tåbelige. Vi drak smoothie på café, og tog efterfølgende hjem til mig og hyggede med mad og tv. :)

Nå. Jeg kæmper lidt med tankemylder i de her dage. Synes det er uoverskueligt, hvordan jeg skal vende tilbage til mit normale liv. :gruble: Jeg har en eksamen, der kan ligge fra på mandag af, da jeg måtte udskyde den i januar, fordi min farmor blev lagt i respirator. :trist: Derudover er jeg pt. 3(!) ud af 4(!) uger bagud på studiet, og jeg har ikke været på arbejde i 3 uger. :whine: Har rigtig svært ved at overskue, hvordan jeg dog skal klare det hele. :gruble: Måske jeg bare skal tage én ting af gangen - og smide den dårlige samvittighed af helvedes til. Det er immervæk svært at opretholde arbejde/skole, når man aldrig ved, hvornår man får det næste anfald. :whine:

Jeg håber I alle har haft en dejlig dag. :)

Dagens mad:

Morgen: 2 spejlæg, lidt heinz-ketchup, 1 æble

Frokost: proteinshake

Mellem: smoothie af mango, passionsfrugt, jordbær

Aften: Citron/honningmarineret kyllingebryst med bagt rodfrugtemix (sweet potatoes, porre, rødbede, løg og broccoli)

Sen aften: Dr. Pepper (fordi det ifølge min ven er en stor fejl, at jeg aldrig har smagt "flydende kransekage" :lol: ) og 20 spejderhagl.

Dagens motion:

45 min PW

:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Randi-snut
Tusind tak for input. :kys: Jeg tror faktisk også, jeg er mest hooked på crossfit. Er bare hamrende nervøs for at være den tykke trunte med den elendige kondi blandt alle de seje. :gruble: Det er lidt nemmere at være i et almindeligt center uden at blive "afsløret" i den slags. ;)

Jeg krydser fingre for, at du bliver ordentligt udredt nu. Det er nemlig virkelig frygteligt at gå rundt i uvisheden. Fingers crossed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec

I dag har virkelig været en op/ned-dag. Har haft det rigtig dejligt og rigtig elendigt. Æv. Lidt stabilitet ville være dejligt! Nå. Det kommer forhåbentligt på et tidspunkt.

Dagen i dag er egentlig mest gået med eksamenslæsning. Meget stille og roligt. :genert:

Dagens mad:

Morgen: 2 spejlæg, 20 vindruer, et stort glas skummetmælk

Frokost: 1 banan, proteinshake

Mellem: 15 vindruer, 20 spejderhagl

Aften: Kyllingebryst med bagte rodfrugter

Dagens motion:

2 timers PW

:wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Hej Elec.

Læser med på sidelinien og er rigtig ked af alt det du nu skal gå igennem. Det lyder bestemt ikke sjovt. Jeg mindes ikke at du tidligere i dine tråde har skrevet om alt det bøvl med din mave? Men måske har jeg bare tænkt, at det var noget andet mavepine.

Når jeg ser din kost, så synes jeg godt nok ikke det er ret meget du får - er du slet ikke sulten? Jeg ville dø hvis jeg skulle spise vindruer til mellemmåltid - det mætter jo ikke meget.

Jeg har en veninde, der har haft rigtig meget bøvl med maven - hun gik på et tidspunkt over til en low-carb kost, hvilket hjalp rigtig meget. Man behøver selvfølgelig ikke være stringent, men har du prøvet at kredse omkring disse kostråd? Dvs. meget fedt og meget protein eller virker det ikke for dig?

Det er blot ment som et råd - jeg håber, at du snart bliver mere afklaret omkring alt dette - ønsker dig hvert fald pøj pøj med det hele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elec
Hej Elec.

Læser med på sidelinien og er rigtig ked af alt det du nu skal gå igennem. Det lyder bestemt ikke sjovt. Jeg mindes ikke at du tidligere i dine tråde har skrevet om alt det bøvl med din mave? Men måske har jeg bare tænkt, at det var noget andet mavepine.

Når jeg ser din kost, så synes jeg godt nok ikke det er ret meget du får - er du slet ikke sulten? Jeg ville dø hvis jeg skulle spise vindruer til mellemmåltid - det mætter jo ikke meget.

Jeg har en veninde, der har haft rigtig meget bøvl med maven - hun gik på et tidspunkt over til en low-carb kost, hvilket hjalp rigtig meget. Man behøver selvfølgelig ikke være stringent, men har du prøvet at kredse omkring disse kostråd? Dvs. meget fedt og meget protein eller virker det ikke for dig?

Det er blot ment som et råd - jeg håber, at du snart bliver mere afklaret omkring alt dette - ønsker dig hvert fald pøj pøj med det hele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind