Elec

Kost, krop og kærlighed - og alt derimellem.

Recommended Posts

Elec

Maven er fucked lige nu, men det er pga de smertestillende, jeg har fået til tænderne. :genert: jeg prøver at lade være med at panikke. Det positive er, at jeg ikke har ondt. Jeg er bare ret meget på toilettet. :genert::fløjt:

Det går rigtig fint med kæresten - vi har det super dejligt, og det er bare så udramatisk og fint. Han passer godt på mig. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primadonna

Årh, hvor vildt! :8: Og jeg som er stolt af startnummer til halvmarathon. Haha. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerLivet
Maven er fucked lige nu, men det er pga de smertestillende, jeg har fået til tænderne. :genert: jeg prøver at lade være med at panikke. Det positive er, at jeg ikke har ondt. Jeg er bare ret meget på toilettet. :genert::fløjt:

Det går rigtig fint med kæresten - vi har det super dejligt, og det er bare så udramatisk og fint. Han passer godt på mig. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Santopia

ej hvor sjovt at jeg lige dumpede ind i din tråd, og så at du også skal løbe marathon! :banan: planen er nemlig at jeg også skal løbe copenhagen marathon her d. 18. maj. Det er også det du skal løbe, ikk? jeg glæder mig helt vildt :banan: jeg glæder mig til at læse opdateringerne for din træning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stchr69@gmail.com

www.stony-sportswear.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind