Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Sol_sikken

Chat steder slut 90'erne

Recommended Posts

nobleman
dr tekst tv :-) ihh hvor det var hyggeligt :-D

Så var der jo også tv2s mobilchat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liat

Kan huske jeg chattede meget på Jubii's skibet i starten. De havde sådan et underligt system med at man vistnok startede på det laveste dæk og så steg man i graderne hvis man opførte sig ordentligt. Eller også husker jeg galt. Det var i slutningen af 90'erne så jeg husker det nærmest ikke mere.

Men faktisk startede jeg på forum chat i 1997 og skiftede mellem den og skibet. Jeg var også på Lunarstorm i en kort periode. Efter noget tid blev Forum chat til Ofir chat og det tyndede ganske langsomt ud med alle de faste personer der opholdt sig på sitet. Da jeg startede var 20-30 rum 1 stedet at være. Her var alle de populære. Hvis der ikke var plads (max 40):) eller man blev træt af at prøve om der stadig var optaget, så var enten 20-30 rum 2 eller rum 3 ledigt. Samtidig har disse rum personer som kun holdt til der. Lidt ligesom kliker i skoletiden. Jeg hoppede lidt rundt imellem alle 3 rum - var endda co-admin i en kort periode. Så skrev man med grøn tekst og fik lidt ekstra respekt ;). Jeg fravalgte efter noget tid til grønne status og blev degraderet til sort "alm chatter" fordi den ekstra magt med at få muligheden for at smide de uartige ud af rummet gik mig lidt til hovedet :)

Sådan er der så utrolig mange historier fra min tid på Forum/Ofir. Jeg var der fra 1997-cirka 2002 og der er da et par navne som stadig står tydeligt i hukommelsen for mig.

hks

The Amazing Spunk

Mr.ic

Djarnis

mbr

Claudius

Slurp'N

Lord Byron

VioLine

Karoline

Dennis71

Plus mig selv: Liat (og nej jeg er hverken israelsk eller kvinde) ;)

Plus mange flere hvis chatnavne jeg enten ikke husker eller ikke er sikker på jeg husker korrekt.

Skriv endelig hvis noget af dette eller navnene ringer en klokke. Jeg undrer mig tit over hvor i blev af. Det var jo en dejlig tid trods alt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liat

...rum 1. :-D

Rum 1 var for alle veteranerne - og dem som gerne ville være venner med dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liat

Fedt med alle de steder, man for længst havde glemt :lol:

Jeg var som sagt på Forum. I starten da der ikke var ret mange rum, var jeg i "kontakt" senere da der blev lavet maaange rum, flyttede flere af os ned i "XXX" :-D Vi skulle hverken score eller sex snakke. Vi hyggede bare for vildt med sort chat.

Kan huske jeg fik opsnappet en kode, hvor man kunne få et mega langt brugernavn. Damn det var tider :-D

*LOL* *SS* *GG* *SMS* *FASAG* *IRL* *VV* *SF* *GF* ha ha ha var der flere?

Kan godt huske det med koden. Tror det var hks der hackede scriptet lidt ;)

Der var også en hjemmeside han også arbejde på engang - med vores chatnavne på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Momse41
On 20/2/2013 at 21:31, Sol_sikken skrev:

Jeg leder efter et par personer jeg chattede med i 1998 ca. Jeg har forsøgt at finde dem på nettet, men kan ikke huske deres efternavne, kun deres chat navne.

Jeg chattede på forum/ofir chatten. Men hvad hed de andre store chat steder dengang? Jeg kan bare ikke huske det. Kan også huske der fandtes en blå bog med 100 vis af chattere :lol:

Jeg var get2net chatten dengang......

Vi var Pusle-Blomsten-Cracker osv osv.... Har fundet pusle i real life og cracker men kan ikke finde flere....Mon der er nogen af jer herinde eller som kender nogen.....?? Det må have været fra midt 90'erne...

Knus Momse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Momse41
On 13/4/2013 at 19:11, Mr_Yolo skrev:

"ghettoen". :lun:

Der var jeg også en pæn del.

Jeg var også på get2net chatten..... Hed Momse dengang og husker også Blomsten fra Skive

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Momse41

Hvad hed i forskellige som var på get2net chatten??

Jeg selv hed Momse og så var der Cracker, Pusle og Blomsten og Pandora men husker ikke alle andre med navne.....;o) Jo der var vist også en der hed Kim.....

Kunne være sjovt at hilse på jer.....:)

Har kontakt til Pusle og ved også hvor Cracker er i dag...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pusle fra ghettoen
On 13/4/2013 at 19:11, Mr_Yolo skrev:

"ghettoen". :lun:

Der var jeg også en pæn del.

Hejsa vi kom meget på ghettoen :0) Roe og pusle og Momse - skoust - blomsten rosebutt -  vi var mange der tjattede sammen der og vi havde det sjovt - mødtes i Hinnerup - Esbjerg ja Sjælland og flere andre stedet til store fester :0) Kunne være sjovt at høre hvor folk er henne i dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pusle fra ghettoen
For 39 minutter siden, Momse41 skrev:

Hvad hed i forskellige som var på get2net chatten??

Jeg selv hed Momse og så var der Cracker, Pusle og Blomsten og Pandora men husker ikke alle andre med navne.....;o) Jo der var vist også en der hed Kim.....

Kunne være sjovt at hilse på jer.....:)

Har kontakt til Pusle og ved også hvor Cracker er i dag...:D

Jeps smukke ha ha har lige skrevet  kunne være sjovt at samle alle de gamle :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites