Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

FrkLovely

Marts 2012 vol.3

Recommended Posts

FrkLovely
Jeg læser også med, når der bliver skrevet noget her :D

MissPT: Der er simpelthen ikke noget værre end det. Når det nye semester starter, skal min studiegruppe tages op til revision. Det er en ''tvungen'' gruppe, og et par stykke af dem orker jeg bare ikke. Det er også så nogen, hvor vi andre ender med at trække hele læsset, og det gider jeg bare ikke.

Vi har bestilt vores første udenlandsferie som familie :shock: Det er en anelse grænseoverskridende, men jeg glæder mig for vildt til at give især Emma den oplevelse. Det bliver så stort :lun:

Læste godt om ferien og er kun en anelse misundelig. Det skal nok blive værre;) Forløbigt glæder jeg mig til et par dage i badeland i Blokhus i uge 7:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely

Marie har været til ørelæge og jeg tror hendes afsindige træthed skyldes at hun har møb:( Hun skal have penicillin, til kontrol og så har vi fået ny tid til dræn 19/2.... ÆV:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23
Marie har været til ørelæge og jeg tror hendes afsindige træthed skyldes at hun har møb:( Hun skal have penicillin, til kontrol og så har vi fået ny tid til dræn 19/2.... ÆV:(

Aj øv for fanden :(

Har hun slet ikke været ked og sådan...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely
Aj øv for fanden :(

Har hun slet ikke været ked og sådan...

Jo, enormt pylret og meget træt. Sov vidst 17 timer sidste døgn. Og når hun er rigtig træt bliver hun kort for hovedet, så hun har også bidt i dagplejen igen. Det var ellers stoppet helt.

Penicillin plejer heldigvis at virke ret hurtigt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg læser også med, når der bliver skrevet noget her :D

MissPT: Der er simpelthen ikke noget værre end det. Når det nye semester starter, skal min studiegruppe tages op til revision. Det er en ''tvungen'' gruppe, og et par stykke af dem orker jeg bare ikke. Det er også så nogen, hvor vi andre ender med at trække hele læsset, og det gider jeg bare ikke.

Vi har bestilt vores første udenlandsferie som familie :shock: Det er en anelse grænseoverskridende, men jeg glæder mig for vildt til at give især Emma den oplevelse. Det bliver så stort :lun:

Lækkert med ferie! Hvortil og hvornår? :D

Herhjemme bliver der ikke noget ferie i år, tror jeg ikke.. Vi kan godt mærke at jeg er gået ned i løn ifbm. at være gået i lære - og vi mærker det hårdere end forventet :tie: Heldigvis lysner det allerede om en måneds tid hvor vi har fået noget gæld ud af verden :danse:

Lovely, øv med MØB :( Håber pencilinen virker hurtigt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...