Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

FrkLovely

Marts 2012 vol.3

Recommended Posts

Droemme.Pigen
M smider med sin broccoli og spytter det ud han får i munden :stoned:

Server rosenkål og broccoli og ikke andet, så kommer han måske på andre tanker :devil:

En eller anden dag vænner han sig vil til det? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
Jeg var igår ude for det mest pinlige man kan opleve som forældre :lol:.... Jeg skulle hente min straffeattest på politistationen, men fandt ud af de kun har åbent om torsdagen fra 16-18, på en hel uge :stoned: nå men besluttede mig så for at tage Nicholas med, og så tage toget (det tager 5 min), fordi han elsker at køre med tog... Da vi kommer derhen sidder der omkring 30 mennesker :rulle:, der er bla. en mand som er meget mørk i huden (ja han er neger, må man godt sige det :genert:)... så siger Nicholas:"hvorfor er manden så brun mor?" :lol::blush: nå jeg måtte jo lige forklare.... der sidder så også en mand med et kæmpe skæg, han ligner sådan en amish mand.... så spørg Nicholas så også lige hvorfor han har så meget skæg.... SÅ LÆKKERT at være mor i sådan en situation :D

Haha, kan lige se det for mig! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
Har du ikke set Ice age 3 (eller er det i 4'eren) :gruble: "tal til snablen" :lol:

Jo, men kan da ikke lige huske den kommentar. Går ud fra at du har set den mere end mig :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Min dreng er sådan en sær en der elsker grønsager :genert: Broccoli, blomkål, rosenkål, ærter, bønner you name it.. Han spiser altid grønsagerne først, så pasta hvis der er det og kødet til sidst :lol:

Lige på det punkt ligner han IKKE sin far :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
:slem:

Fyyyyyyyyyy! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Og halløj i den nye tråd sladre hoveder..

Axel er stadig i str 4 i rema bleer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23
Jeg var igår ude for det mest pinlige man kan opleve som forældre :lol:.... Jeg skulle hente min straffeattest på politistationen, men fandt ud af de kun har åbent om torsdagen fra 16-18, på en hel uge :stoned: nå men besluttede mig så for at tage Nicholas med, og så tage toget (det tager 5 min), fordi han elsker at køre med tog... Da vi kommer derhen sidder der omkring 30 mennesker :rulle:, der er bla. en mand som er meget mørk i huden (ja han er neger, må man godt sige det :genert:)... så siger Nicholas:"hvorfor er manden så brun mor?" :lol::blush: nå jeg måtte jo lige forklare.... der sidder så også en mand med et kæmpe skæg, han ligner sådan en amish mand.... så spørg Nicholas så også lige hvorfor han har så meget skæg.... SÅ LÆKKERT at være mor i sådan en situation :D

:lol: han er herlig..

Men man forstår jo egentlig godt spørgsmålene kommer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rosa

Så fik jeg også fundet herover :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23
Min dreng er sådan en sær en der elsker grønsager :genert: Broccoli, blomkål, rosenkål, ærter, bønner you name it.. Han spiser altid grønsagerne først, så pasta hvis der er det og kødet til sidst :lol:

Lige på det punkt ligner han IKKE sin far :genert:

Kan Vega komme i lære? Det lyder fandme lækkert.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
Så fik jeg også fundet herover :lol:

Jubiiii! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...