Sascha r

Solbrun piller?

Recommended Posts

Sascha r

Hej. Efter godt 3 år med selvbruner og spraytan er jeg ikke nok med erfaren, også blevet rigtig træt af det. Det irritere mig helt vildt jeg har svært ved at modtage sol. Har været så langt ude at jeg faktisk har været nede på apoteket for at købe kanyler til det såkaldte "solkur". Det pisse skadeligt og tør sgu ikke i sidste ende.. MEN nu har jeg hørt noget om nogle selvbruner piller. Jeg vil gerne høre jeres mening og erfaring! I må også meget gerne vedlægge et link til hvor i evt køber dem. Prisen er fuldstændig ligegyldig, så længe de virker. Håber virkelig der er nogle som kan hjælpe mig, for selvbruner er blevet aaaaaalt for besværligt for mig nu! :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sascha r

Tusind tak for svaret! Har været nede og købe nogle i dag, så det kan blive afprøvet.

Du siger det virker godt for dig - er du typen der tager godt imod sol? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Virker de der piller fra Matas? Jeg er lidt træt af at jeg aldrig bliver den mindste smule brun men bare solskoldet og rød, for så at blive hvid igen når det røde forsvinder....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fritz.Farlig

Nu spørger jeg af ren uvidenhed, men hvis man spiser tonsvis af betakaroten, bliver huden så ikke gulerodsfarvet?

I øvrigt har jeg engang hørt om "barbie-pillen" der indeholder... jeg tror det var melanin. Det gør huden brun og humøret højt. Næsten for godt til at være sandt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg tager fint imod sol, jeg er bare ikke så glad for den og heller ikke solarie. Jeg syntes pillerne giver farve og glød, og så beholder man farven længere hvis man er blevet brun i løbet af sommeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sascha r

Det du har hørt om der hedder "barbie pillen" er melantan 2. Også kaldet en solkur.

Det er meget ekstremt og mest brugt af bodybuildere. Det rigtig skadeligt og kræftfremkaldene.

Hvorfor det bliver kaldt for barbie pillen når det i virkeligheden bliver overført via en kanyle, aner jeg virkelig ikke!

Har læst noget om pillerne virker ordentligt hvis man tager sol ved siden af, ellers bliver man, som du siger, bare lidt orange ;-)

- ved ikke om pillerne virker. Men er startet i dag, så nu må vi se :-D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sascha r

Melanotan 2*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
giraffie
Det du har hørt om der hedder "barbie pillen" er melantan 2. Også kaldet en solkur.

Det er meget ekstremt og mest brugt af bodybuildere. Det rigtig skadeligt og kræftfremkaldene.

Hvorfor det bliver kaldt for barbie pillen når det i virkeligheden bliver overført via en kanyle, aner jeg virkelig ikke!

Har læst noget om pillerne virker ordentligt hvis man tager sol ved siden af, ellers bliver man, som du siger, bare lidt orange ;-)

- ved ikke om pillerne virker. Men er startet i dag, så nu må vi se :-D

Solkuren skulle vist både fåes i pilleudgave og til indsprøjtning. Men den sidste et den mest effektive.

Og nej jeg har ikke prøvet nogen af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fritz.Farlig

Hvad vil bodybuildere dog med melanotan 2? Være solbrændte? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind