Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

keller

Hvilken deal har du senest brugt penge på?

Recommended Posts

wizzze

Åhhh, vi har bare så mange sushi deals liggende :gruble:

Hvordan gør I egentlig med deals, bruger I dem med det samme, eller gemmer I dem til senere??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller
Hvordan gør I egentlig med deals, bruger I dem med det samme, eller gemmer I dem til senere??

Jeg køber kun deals som jeg påtænker at bruge med det samme - det er så smuttet en enkelt gang :-\

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings
Åhhh, vi har bare så mange sushi deals liggende :gruble:

Jeg lægger dem i den lille "memo boks" i Gmail, med udløbsdatoen på, så jeg husker dem. Så som regel køber jeg dem bare og bruger, når lysten melder sig :) Hellere det, end at have kæmpe sushi-trang og så måtte købe et sted til fuld pris, fordi man ikek lgie har en deal liggende. Problemet med Omakase er dog at man skal bestille ret lang tid i forvejen, fordi deres deals er så populære...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Det er pisseirriterende, at de fleste deals ligger i København.

Den email jeg får fra All2day er centreret omkring Århus og Østjylland (og Silkeborg), og der er alligevel en pæn slat tilbud. Men ja, der er flere lækre ting på tilbud i København end der f.eks. er i Århus eller Odense. Men det skyldes jo nok størrelsen på byen. :)

Den sidste deal jeg har købt er to for en-sandwich med en flaske vand og et styk frugt fra Noah's Sandwich på Banegårdsgaden. Ikke en udpræget succes. Kan ikke helt sætte fingeren på hvad det var.

Jeg kan ikke kunne udtale mig om deres burger eller panini, som de også har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueBunny

En wheely bug bee fra groupon.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Alt der hedder noget med Running Sushi er i min erfaring virkelig ringe...

Det er meget hit og miss, synes jeg. Osaka i Istedgade og Nagoya i Sølvgade er udemærket med deres running sushi, men har så aldrig set deals fra dem. Den i stormgade var vidst den første med konceptet herhjemme, og i starten var det godt, men har hørt nogle grimme historier på det seneste. Og så sidder man og tænker på om dealen er fordi folk flygter fra stedet?:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe

En tatovering hos Uptown Ink Tattoo. Før det var det et led-hjerte fra Best Save Bornholm - et lille hjerte til at hænge i vinduet nu hvor det snart er december. Min mor henter og sender for mig. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...