Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
kiddel

Strømper.

Recommended Posts

kiddel

Hej

Et lidt spøjst spørgsmål måske. Men hvilken slags strømper foretrækker I, og hvor køber I dem henne?

Skal det helst være de billige fra Bilka? eller ankel strømper, nylon strømper? osv.

Grunden til jeg spørger, er at jeg har endnu ikke fundet et sted, hvor jeg kan få nogle strømper som jeg kan holde ud. Jeg hader når de er blevet vasket et par gange, mister farven, bliver for små af vasken osv.

Så mangler virkelig noget inspiration :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sara-lm

Jeg bruger gerne sorte ankel sokker, som bliver købt hvor jeg nu kommer i tanke om at jeg mangler sokker, men jeg foretrækker til hver en tid strømpebukser og nederdel/kjoler. Så strømperne bliver måske kun brugt 1-3 gange om ugen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

så billige som mulige og sorte:cool:

så oftest er det sorte tynde herrestrømper fra Bilka/føtex til 10 for 50'ers tilbud (har en str.41 fod så de passer fint :D )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldfuglen_xD

Nettos coolmax ankelstrømper i sort. De sidder rigtig godt på foden, holder form og elasticitet, går ikke nemt i stykker og så koster de ikke alverden. Det er vel egentligt sportssokker, men det er bare de bedste.

Jeg bruger ikke andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kiddel
så billige som mulige og sorte:cool:

så oftest er det sorte tynde herrestrømper fra Bilka/føtex til 10 for 50'ers tilbud (har en str.41 fod så de passer fint :D )

Jeg har også en str 41 fod. Så jeg har indtil videre også købt herresokker, det er ligesom de holder størrelsen lidt bedre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg går for det meste i sorte ankelstrømper, som oftest bliver købt billigt i Bilka. Men i år fik jeg øjnene op for nogle bambus-strømper de havde i Kvickly, og de er helt vildt lækre at have på. Dem gik jeg i det meste af sommeren. Nu er jeg så ved at gå over til uld-blandingsstrømper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lulu-p

Jeg bruger oftest strømper fra H&M. Om vinteren foretrækker jeg knæstrømper som luner under bukserne eller i de lange støvler. Jeg ved ikke om kvaliteten er specielt bedre end andre forholdsvis billige strømper, men udvalget er fint og man kan ofte få dem med fine mønstrer.

Lulu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys

Vinter: Knæstrømper - så det ikke suser koldt op i mine bukseben.

Ikke vinter: ankelsokker.

Jeg køber som regel i H&M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael Madsen

Hej

Kan varmt anbefale bambus strømper, og har selv købt nogen på en julebazar i Koldinghus ved strømpekompagniet

BAMBUS STR

Har vasket dem ca. 2 gange, og de er stadig rigtig bløde og dejlige at have på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anna2007

Jeg bruger nogle løbestrømper i bambus (fra Newline), de er dejligt bløde og uden dumme syninger på tæerne. Jeg mangler dog at finde et mærke, som ikke har dumme syninger på strømpebuksernes tæer (giver dét menning?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...