pjaltepip

Lægesekretærelev 2013

Recommended Posts

Trudes

Hejsa...

Jeg springer lige ind i tråden. Er der nogle her der søger ind når de søger elever 2014? Jeg har planer om at søge ind, så ville lige høre om der var andre som mig, og høre jer "eksperter" om hvad I lagde vægt på i jeres ansøgninger osv? :)

TILLYKKE til alle jer der er kommet ind - håber jeg kan juble næste år! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
Hejsa...

Jeg springer lige ind i tråden. Er der nogle her der søger ind når de søger elever 2014? Jeg har planer om at søge ind, så ville lige høre om der var andre som mig, og høre jer "eksperter" om hvad I lagde vægt på i jeres ansøgninger osv? :)

TILLYKKE til alle jer der er kommet ind - håber jeg kan juble næste år! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
Jeg søger i 2014 i en alder af 26 med ergo uddannelse allerede. Og skal igang med at tage to kurser jeg mangler til lægesekretær udd. Frygter for hvordan jobcenteret tager mit skift :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
^Du er simpelthen sød MyOMy! :)

De to kurser jeg mangler er også de der på hg linjen.. jeg har taget nr 3 som er IT-kursus. Det fik jeg 10 i her mens jeg tog min bachelor... :)

Så ja, men skal også tage diagnoselation og blindskrift om aftenen.. for at øge chancerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
Nu spørger jeg helt åbent.. hvad er det som gør at I vælger lægesekretær? :) gerne helt ærligt

Og nu er jeg bekymret, fordi jeg læste på nettet, at de ikke tager nogen ind som har afsluttet en anden uddannelse indenfor det samme år. :/ Men jeg har vidst halvvejs i min uddannelse at det ikke var den rigtige, men tænkte at det var bedst at færdiggøre end at droppe ud ser jo værre ud :gruble: Jeg søgte sidste sommer, og frygter da lidt at de smider min ansøgning væk med det samme fordi der endnu ikke er gået 1 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

Ærligt, jeg tror lægesekretærs er så eftertragtet pga voksens elevløn. Jeg tror faktisk ikke, at alle, langt fra faktisk, brænder 100% for jobbet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
Ærligt, jeg tror lægesekretærs er så eftertragtet pga voksens elevløn. Jeg tror faktisk ikke, at alle, langt fra faktisk, brænder 100% for jobbet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
^Det er jeg godt nok glad for at høre... jeg går lige og bakser med en hel masse, er i tvivl om det passer at hvis jeg tager 12 ugers HGS så kan jeg søge alle elevstillinger i princippet? (jeg ved godt, at man skal tage ekstra kurser til lægesekretæren)..

Kunne stadig godt tænke mig at høre hvorfor lægesekretær er så eftertragtet :) Jeg kan ikke helt beslutte mig om det skal være f.eks. administrativ eller lægesekretær jeg vil... men jeg kan vel søge det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyOMy
^Tak :) Bankelev er meget med tal ik? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind