pjaltepip

Lægesekretærelev 2013

Recommended Posts

Watson
Føler også lige med her, idet jeg lige har tilmeldt mig HGS online på Niels Brock, da jeg gerne vil søge ind på lægesekretæruddannelsen. Noget nyt om hvornår der er ansøgningsfrist i Region Hovedstaden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson

Nykøbing F Sygehus søger lægesekretærelev (jep i ental - gad vide om de kun skal bruge en :gruble:)

Lægesekretærjob.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Jeg læser alle steder, at opslagene for Århus kommer op i januar på jobzonen, men nu er vi i februar og jeg har stadig ikke spottet dem. Er der andre der har set dem eller er de virkelig ikke kommet op endnu?

Er så bange for at misse dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
milliemac

Nogle der kan fortælle noget om hvordan staveprøven foregår på Sygehus Lillebælt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Nogen der har hørt fra OUH? Jeg kan ikke huske hvornår det var de ville vende tilbage.

Stillingsopslaget er taget af hjemmesiden.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Nogen der har hørt fra OUH? Jeg kan ikke huske hvornår det var de ville vende tilbage.

Stillingsopslaget er taget af hjemmesiden.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Ja, har modtaget en kvittering. Måske er det i næste uge man hører fra dem...

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Ja, har modtaget en kvittering. Måske er det i næste uge man hører fra dem...

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03
Skrevet (redigeret)

Hellere ikke i år kunne jeg få en samtale :( Kan man egentlig ringe til den ansvarlige og høre nærmere om begrundelse?

Har søgt 2 steder. Den ene hører man slet ikke noget fra hvis man ikke er i betragtning og den anden får man en mail med besked om hvor mange ansøgninger der var kommet og om man er kaldt til samtale. Aalborg fik 377 ansøgninger. Det er mange, når der kun er 16 pladser, men jeg ved de har MANGE til samtale. Og jeg kan mærke det påvirker mig meget ikke at vide hvorfor jeg ikke bliver valgt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Hellere ikke i år kunne jeg få en samtale :( Kan man egentlig ringe til den ansvarlige og høre nærmere om begrundelse?

Har søgt 2 steder. Den ene hører man slet ikke noget fra hvis man ikke er i betragtning og den anden får man en mail med besked om hvor mange ansøgninger der var kommet og om man er kaldt til samtale. Aalborg fik 377 ansøgninger. Det er mange, når der kun er 16 pladser, men jeg ved de har MANGE til samtale. Og jeg kan mærke det påvirker mig meget ikke at vide hvorfor jeg ikke bliver valgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind