pjaltepip

Lægesekretærelev 2013

Recommended Posts

SIA.T
Ja, og der skal jeg have søgt. Dog skal jeg lige tjekke med dem om HGS'en er et ufravigeligt krav. Det virker lidt fjollet, at jeg skal tage den her 17 år efter, at jeg er blevet student.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Strandmus
Står der ikke at man skal have én af dem ELLER en anden.. synes ikke at læse, at man skal have en HGS.. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SIA.T
Der står at man skal have en studentereksamen suppleret med en HGS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Der står at man skal have en studentereksamen suppleret med en HGS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Så skal du tage hgs. Det er hgs, der gør udslaget for, om du er fagligt kvalificeret, hvad en studentereksamen ikke er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Sådan var det ihvertfald dengang, da jeg søgte ind. Og ja, det giver ret god mening, da man har nogle fag på HGS, som man ikke har i gym. Og så tager den jo kun 12 uger (?).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SIA.T

Er der måske nogen der ved, hvornår ansættelsesdatoen er fra i Næstved, Slagelse eller Ringsted. Synes ikke det fremgår af jobopslaget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Er der måske nogen der ved, hvornår ansættelsesdatoen er fra i Næstved, Slagelse eller Ringsted. Synes ikke det fremgår af jobopslaget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
12 uger lyder meget rigtigt. Jeg har ikke taget hgs, men ved en del havde da jeg var elev.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Jeg tog den selv tilbage i 2009 og der tog den 12 uger, men det kan jo være lavet om sidenhen :-P Og det var faktisk et rigtig godt forløb, så det kan anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind