pjaltepip

Lægesekretærelev 2013

Recommended Posts

pjaltepip

Er der nogle herinde der ved, hvornår der bliver søgt lægesekretærelev i både Region Sjælland og Region Hovedstaden?

Jeg er dagligt inde for at kigge (begge steder) men synes det er en meget forvirrende side, og er lidt i vilrede, hvor jeg skal kigge.

Hvis der er nogle der ved det eller selv skal søge, er i så ikke søde at smide et link herind...:):blush: ... jeg ved det er snart de begynder at søge elever (eller måske allerede gør det)...

Tak for hjælpen

pip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson

I år har Region Sjælland vist søgt elever omkring februar (bliver lige pludselig i tvivl om hvornår det var :gruble:

Region Hovedstaden søgte elever i maj i år - om det bliver anderledes til næste år ved jeg ikke. De har nemlig lavet uddannelsen om i år, så måske vil de være i bedre tid med ansøgningsprocessen til næste år og derfor også søge elever tidligere. Men hvis du er interesseret kan jeg prøve at spørge min vejleder (som er en af dem som er med til at ansætte elever i Region Hovedstaden) om de ved hvornår de slår stillingen op til næste år? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjaltepip

Hej Pixi

Du må rigtig gerne spørge din vejleder....det ville jeg være rigtig glad for:) måske hun også ved, hvornår de søger for holbæk, slagelse osv.

På forhånd tak for hjælpen

Pip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson

Ej for pokker! Jeg har da helt glemt at vende tilbage med svar :8: Undskyld! :genert:

Min vejleder fortalte mig at det bliver i løbet af foråret de søger elever til næste år, men at de ikke har besluttet sig for præcist hvornår endnu.

Jeg er ked af at jeg ikke kan komme med et mere præcist svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson

Hmm.. Det aner jeg faktisk ikke :gruble: Hvor i landet er det?

Jeg tror jeg ville kontakte den handelsskole i området som tager sig af skoleopholdene på uddannelsen og høre dem om det er noget de kan hjælpe dig med.

I Region Hovedstaden er der handelsskolen i Lyngby :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Strandmus

Slagelse/Næstved 1/9-2013

Tina_Slagelse

Holbæk 15/8-2013

Strandmus

OUH 1/10-2013

Kanga

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Det er i Region Midtjylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Jeg vil også søge ind i 2013, også i nbåde Sjælland og Hovedstaden, så jeg følger lige med her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Watson
Tusind tak - jeg prøver at kontakte dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak

Det er nemlig rigtigt, Pixie - det er det BEDSTE at være lægesekretær! :love:

Bliver hvert år i øvrigt helt stolt over, at "mit fag" har sin helt egen tråd, og at folk gerne vil være det, jeg også er :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind