Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Skumgummisvamp

"Tror I jeg er gravid?"-tråden - flash din test her!

Recommended Posts

SDS

^Vi er ikke så mange endnu, jeg synes de andre terminstråde er fyldt til randen...

Jeg krydser så meget fingre for dig, du har fortjent det :kys:

Har du sagt noget til kæresten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SDS

^Ja, ring og hør ad. Det er meget forskelligt fra sted til sted. Jeg skal først til sygeplejersken i næste uge, når jeg er i 7. uge. Der skal jeg have taget blodprøve, medbringe urinprøve og påbegynde vandrejournal. Så får jeg en ny tid til lægen ugen efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp
^Vi er ikke så mange endnu, jeg synes de andre terminstråde er fyldt til randen...

Jeg krydser så meget fingre for dig, du har fortjent det :kys:

Har du sagt noget til kæresten?

Tak :kys: Jeg overvejer lige. Der er jo flere derinde jeg "kender" så det kunne være ret hyggeligt. Dog ville jeg jo være den ultimativt sidste der fødte (og til alle scanninger osv.), og det er måske lidt surt :D

Ja, jeg sagde det til ham i morges, kunne ikke vente længere da jeg jo også havde en svag streg i går og i forgårs. Han blev lidt forvirret fordi han lige var vågnet, men meget glad selvfølgelig :D Tror også han har svært ved at tro helt på det endnu, så tester løs de næste par dage.

Med min nuværende, skal jeg først til lægen, når jeg er i 10. uge. Det forekommer mig, at det var anderledes hos min tidligere. :gruble:Så ring og hør, hvornår de vil se dig hos din læge.

Åh, det var sent! Jeg må nok hellere ringe og høre receptionisten, ja :)

^Ja, ring og hør ad. Det er meget forskelligt fra sted til sted. Jeg skal først til sygeplejersken i næste uge, når jeg er i 7. uge. Der skal jeg have taget blodprøve, medbringe urinprøve og påbegynde vandrejournal. Så får jeg en ny tid til lægen ugen efter.

Det er da også forholdsvist sent? Vil da egentlig gerne have bekræftet at der faktisk er gang i noget rugeri her... Og så havde jeg også tænkt på en scanning i uge 7-8 stykker hvor man forhåbentlig kan se hjerteblink, men der har jeg så måske ikke engang været ved lægen endnu :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SDS
Tak :kys: Jeg overvejer lige. Der er jo flere derinde jeg "kender" så det kunne være ret hyggeligt. Dog ville jeg jo være den ultimativt sidste der fødte, og det er måske lidt surt :D

Ja, jeg sagde det til ham i morges, kunne ikke vente længere da jeg jo også havde en svag streg i går og i forgårs. Han blev lidt forvirret fordi han lige var vågnet, men meget glad selvfølgelig :D Tror også han har svært ved at tro helt på det endnu, så tester løs de næste par dage.

Åh, det var sent! Jeg må nok hellere ringe og høre receptionisten, ja :)

Det er da også forholdsvist sent? Vil da egentlig gerne have bekræftet at der faktisk er gang i noget rugeri her... Og så havde jeg også tænkt på en scanning i uge 7-8 stykker hvor man forhåbentlig kan se hjerteblink, men der har jeg så måske ikke engang været ved lægen endnu :gruble:

Hun ville have at jeg skulle have været været forbi i denne uge, men det kunne jeg ikke. Jeg tror også jeg køber en scanning denne gang. Men ring og hør ad.

Hvor fint :) Det er sgu også svært at holde hemmeligt. Jeg løb også ind i soveværelset kl. 6 om morgenen, tændte lyset, stak tissetesten helt ned i hovedet på ham, og sagde: Jeg tror jeg er gravid... Hvorefter han kiggede på den, og sagde: Hvad er det jeg skal kigge efter? Ja, to streger, for filan :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp
Hun ville have at jeg skulle have været været forbi i denne uge, men det kunne jeg ikke. Jeg tror også jeg køber en scanning denne gang. Men ring og hør ad.

Hvor fint :) Det er sgu også svært at holde hemmeligt. Jeg løb også ind i soveværelset kl. 6 om morgenen, tændte lyset, stak tissetesten helt ned i hovedet på ham, og sagde: Jeg tror jeg er gravid... Hvorefter han kiggede på den, og sagde: Hvad er det jeg skal kigge efter? Ja, to streger, for filan :)

Ja, det må jeg hellere lige gøre. Jeg tør altså ikke rigtigt tro på det før en læge har sagt til mig at den er god nok :D

Haha, de skal finde sig i meget, de mænner :lol:

Jeg tror slet ikke det er gået op for ham at jeg højst sandsynligt sidder og ruger lige nu, så tror også det vil være meget godt for ham med en bekræftelse på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp
Jeg er også startet med en privat scanning, da jeg ifølge kalenderen var 7+0. Det gør meget at se det hjerteblink.

Det kunne jeg nemlig også rigtig godt tænke mig, så tror også jeg bestiller en tid deromkring :)

Og nu kan jeg så fortælle at jeg har tisset på nogle flere pinde i morges. 2 stk af de billige strimmelteste (fordi jeg troede den første ikke virkede), som begge blev tydeligere end i går. Og en digital Clearblue, som mente at jeg var gravid :lun:

Så nu tror jeg at jeg smutter ud af tråden igen, tusind tak til alle jer der har svaret og så håber jeg at en anden kan bruge tråden snart :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SDS
Det kunne jeg nemlig også rigtig godt tænke mig, så tror også jeg bestiller en tid deromkring :)

Og nu kan jeg så fortælle at jeg har tisset på nogle flere pinde i morges. 2 stk af de billige strimmelteste (fordi jeg troede den første ikke virkede), som begge blev tydeligere end i går. Og en digital Clearblue, som mente at jeg var gravid :lun:

Så nu tror jeg at jeg smutter ud af tråden igen, tusind tak til alle jer der har svaret og så håber jeg at en anden kan bruge tråden snart :danse:

Perfekt up date på tråden, stort tillykke igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ding

[ATTACH]1175564[/ATTACH]

Når..... Nu har jeg - vi - altså meget brug for jeres mening! Positiv eller negativ?

Har aldrig testet positiv før, men da jeg kun pletblødte i 2 dage sidst jeg havde menstruation, har haft kvalme og kastet op en enkelt gang, brystspændinger osv. tænkte jeg at jeg nok måtte tage en test.

post-153533-13940097681906_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp
[ATTACH]1175564[/ATTACH]

Når..... Nu har jeg - vi - altså meget brug for jeres mening! Positiv eller negativ?

Har aldrig testet positiv før, men da jeg kun pletblødte i 2 dage sidst jeg havde menstruation, har haft kvalme og kastet op en enkelt gang, brystspændinger osv. tænkte jeg at jeg nok måtte tage en test.

Den er mindst lige så tydelig som de første jeg postede herinde, så jeg vil sige den er god nok! Tillykke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NulleVB
[ATTACH]1175564[/ATTACH]

Jeg ser 2 streger :D Forsigtigt tillykke :) Hvor langt er du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...