Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

frk.sunshine

Terminstråd for os der er blevet gravide efter behandling <3

Recommended Posts

Victoria-Pedersen
Ja, og jeg ser det stadig som noget positivt, at jeg ikke har blødt. Og så VIL jeg bare ikke ødelægge min graviditet med bekymringer - kan du huske, jeg fortalte om min veninde, som konstant bekymrede sig og hele tiden var overbevist om, at hun var ved at miste sin baby. Hun nåede slet ikke at nyde sin graviditet. Og faktum er jo, at langt de fleste graviditeter går godt :)

Er dog stadig lidt nervøs - men vil ikke lade mig styre af det.

Det bliver nemmere,når scanningen er overstået - så kan man glæde sig "rigtigt"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Ja, og jeg ser det stadig som noget positivt, at jeg ikke har blødt. Og så VIL jeg bare ikke ødelægge min graviditet med bekymringer - kan du huske, jeg fortalte om min veninde, som konstant bekymrede sig og hele tiden var overbevist om, at hun var ved at miste sin baby. Hun nåede slet ikke at nyde sin graviditet. Og faktum er jo, at langt de fleste graviditeter går godt :)

Er dog stadig lidt nervøs - men vil ikke lade mig styre af det.

Ja det kan jeg godt huske, men med hendes forhistorie tror jeg også det er svært ikke at bekymre sig. Men ja indtil det modsatte er bevist, så har vores babyer det altså godt derinde- det er vi nødt til at tro på:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDivine
Juhuuu godt du kom herind:kys:

Hvor er det bare spændende, tænk at vide at du bliver mor til to om ca. en uge:lun: Har I egentlig besluttet hvad drengene skal hedde?

EDIT - og du er nu også på forsiden:)

Ja, det er spændende, men jeg har stadig ikke helt fattet det - det er stadig en smule uvirkeligt at tænke på. At gå fra igen babyer til 2, det må bare være vildt.

Vi er ikke helt blevet enige om nogle navne, men jeg har et par favoritter, som jeg håber kæresten vil springe med på :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Det bliver nemmere,når scanningen er overstået - så kan man glæde sig "rigtigt"

Ja synes også det er blevet mere virkeligt, og tror mere på det nu, end for en uge siden, men det er stadig meget uvirkeligt synes jeg. Glæder mig bare til at blive scannet igen:lun:

Ville ønske at man kunne købe sådan et hjemme-scannings-sæt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pwinsesse

...hold nu op, så sidder jeg igen og vræler på jeres vegne... Håber virkelig jeg kan melde mig ind her snart... Jeg lover at tude for os alle sammen :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen
Ja synes også det er blevet mere virkeligt, og tror mere på det nu, end for en uge siden, men det er stadig meget uvirkeligt synes jeg. Glæder mig bare til at blive scannet igen:lun:

Ville ønske at man kunne købe sådan et hjemme-scannings-sæt :lol:

Det udvikler du bare lige :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Ja, det er spændende, men jeg har stadig ikke helt fattet det - det er stadig en smule uvirkeligt at tænke på. At gå fra igen babyer til 2, det må bare være vildt.

Vi er ikke helt blevet enige om nogle navne, men jeg har et par favoritter, som jeg håber kæresten vil springe med på :).

Ja det er ret vildt - men hvor bliver det da bare fantastisk for jer:lun: Er din mand/kæreste klar?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Det udvikler du bare lige :lol:

Er bare ikke så teknisk:genert:

Men det kunne godt nok være sejt:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid

Hvor er det spændende :lun:

Hvor lang tid gik der egentlig, før det gik op for dig, at du virkelig var gravid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
...hold nu op, så sidder jeg igen og vræler på jeres vegne... Håber virkelig jeg kan melde mig ind her snart... Jeg lover at tude for os alle sammen :blush:

Det ville være fantastisk hvis du også kom herind - krydser fingre for dig:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites