Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

frk.sunshine

Terminstråd for os der er blevet gravide efter behandling <3

Recommended Posts

Victoria-Pedersen
Sunshine, har du egentlig fattet det endnu? For det har jeg faktisk ikke ... Har ikke voldsomt mange symptomer eller noget.

Ændrede det sig for dig efter du havde været til ts?

Du kan få nogle af mine :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Sunshine, har du egentlig fattet det endnu? For det har jeg faktisk ikke ... Har ikke voldsomt mange symptomer eller noget.

Ændrede det sig for dig efter du havde været til ts?

Nope har vist ikke fattet det helt endnu. Det hjalp selvfølgelig lidt at komme til scanning - på vej derop var jeg meget bange for at der ikke ville være noget derinde. Så efter scanningen gik det nok op for mig at jeg virkelig ER gravid, men at der er to, det tror jeg ikke helt jeg har fattet endnu. Altså kigger på scanningsbilledet hver dag, men forstår det vist ikke rigtigt:D

Hvor bliver det spændende med din scanning på onsdag, mon der er en eller to? Synes det kunne være lidt hyggeligt hvis du også havde to:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine

Og så tror jeg snart vi får selskab af en mere:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Nope har vist ikke fattet det helt endnu. Det hjalp selvfølgelig lidt at komme til scanning - på vej derop var jeg meget bange for at der ikke ville være noget derinde. Så efter scanningen gik det nok op for mig at jeg virkelig ER gravid, men at der er to, det tror jeg ikke helt jeg har fattet endnu. Altså kigger på scanningsbilledet hver dag, men forstår det vist ikke rigtigt:D

Hvor bliver det spændende med din scanning på onsdag, mon der er en eller to? Synes det kunne være lidt hyggeligt hvis du også havde to:lun:

Ja, det ville være noget af det bedste ved det, hvis der er to - så ville vi begge skulle igennem meget af det samme :lun:

Jeg er også rigtig nervøs for, at der ikke er noget derinde alligevel. Det kan jo ske. Men har også den holdning, at hvis der ikke er noget derinde alligevel, altså hvis jeg har aborteret, så var det nok for det bedste.

Men det er vist noget med, at crinone og estrofem faktisk kan tilbageholde blødningen, så man ikke opdager, hvis man aborterer. Lidt surt, men altså - man kan jo ikke selv gøre hverken fra eller til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Ja, det ville være noget af det bedste ved det, hvis der er to - så ville vi begge skulle igennem meget af det samme :lun:

Jeg er også rigtig nervøs for, at der ikke er noget derinde alligevel. Det kan jo ske. Men har også den holdning, at hvis der ikke er noget derinde alligevel, altså hvis jeg har aborteret, så var det nok for det bedste.

Men det er vist noget med, at crinone og estrofem faktisk kan tilbageholde blødningen, så man ikke opdager, hvis man aborterer. Lidt surt, men altså - man kan jo ikke selv gøre hverken fra eller til.

Ja kunne være hyggeligt at følges med tvillinger. Jeg er også mega nervøs for at den ene eller de begge to er gået til når vi skal til scanning igen den 22. okt. Tror ikke jeg bliver helt rolig før jeg har været til NF, eller før jeg mærker babyerne... Puhh hvor er der længe til maj:D

Kan sagtens genkende din nervøsitet, min kæreste blev ved med at sige at så længe jeg ikke havde blødt så skulle vi altså ikke bekymre os. Ved godt at cinonen måske kan tilbageholde blødningen, men mon ikke den havde ændret farve hvis der var noget galt? Selvom det er svært, så må vi tro på det bedste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bipper

Søde damer - Stort tillykke med denne tråd og endnu en gang stort tillykke med at I rent faktisk er blevet gravide:love: Det giver jo håb til os andre:)

Jeg prøver lige at tale alvorsord med min krop så jeg om lidt over 14-dages tid kan joine her:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDivine
Og så tror jeg snart vi får selskab af en mere:lun:

Ja, jeg vil også være med :banan:

Termin: 5. nov - de skal dog ud 22. oktober ved PKS :)

Navn: MissDivine

Fødested: OUH

Alder: 30

Arbejde: Ledig lige nu

Mandens alder: 28

Søskende: Ingen

Prøvet siden: December 2010

Testet positiv: 29. februar 2012

Behandling: IUI

Behandlingssted: OUH

Vide kønnet: Det bliver 2 drenge :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Søde damer - Stort tillykke med denne tråd og endnu en gang stort tillykke med at I rent faktisk er blevet gravide:love: Det giver jo håb til os andre:)

Jeg prøver lige at tale alvorsord med min krop så jeg om lidt over 14-dages tid kan joine her:)

Tak søde:kys:

Jeg håber sådan at du joiner os om 14 dages tid, det kunne være fantastisk. Sender en masse babystøv i din retning:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk.sunshine
Ja, jeg vil også være med :banan:

Termin: 5. nov - de skal dog ud 22. oktober ved PKS :)

Navn: MissDivine

Fødested: OUH

Alder: 30

Arbejde: Ledig lige nu

Mandens alder: 28

Søskende: Ingen

Prøvet siden: December 2010

Testet positiv: 29. februar 2012

Behandling: IUI

Behandlingssted: OUH

Vide kønnet: Det bliver 2 drenge :lun:

Juhuuu godt du kom herind:kys:

Hvor er det bare spændende, tænk at vide at du bliver mor til to om ca. en uge:lun: Har I egentlig besluttet hvad drengene skal hedde?

EDIT - og du er nu også på forsiden:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Ja kunne være hyggeligt at følges med tvillinger. Jeg er også mega nervøs for at den ene eller de begge to er gået til når vi skal til scanning igen den 22. okt. Tror ikke jeg bliver helt rolig før jeg har været til NF, eller før jeg mærker babyerne... Puhh hvor er der længe til maj:D

Kan sagtens genkende din nervøsitet, min kæreste blev ved med at sige at så længe jeg ikke havde blødt så skulle vi altså ikke bekymre os. Ved godt at cinonen måske kan tilbageholde blødningen, men mon ikke den havde ændret farve hvis der var noget galt? Selvom det er svært, så må vi tro på det bedste!

Ja, og jeg ser det stadig som noget positivt, at jeg ikke har blødt. Og så VIL jeg bare ikke ødelægge min graviditet med bekymringer - kan du huske, jeg fortalte om min veninde, som konstant bekymrede sig og hele tiden var overbevist om, at hun var ved at miste sin baby. Hun nåede slet ikke at nyde sin graviditet. Og faktum er jo, at langt de fleste graviditeter går godt :)

Er dog stadig lidt nervøs - men vil ikke lade mig styre af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites