Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Philomene

Billede i indlæg

Recommended Posts

dgd2007

Nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan indsætte billedet med nedenstående adresse?

https://lh5.googleusercontent.com/proxy/TpPps9uUw3dCe4CIWhspVbG1Qw7TsYG7ArfrM_L83Hq71qtU2X1uWhJB-W61jPUax2Ikdf6MGDd8LPs3RQmgWK7zafCH2A6E6wcvoiJvTSLtc9-CIMy8p8a_BP6Tgle3XUmgQWBE=w426-h455

Det er SÅ belastende, når man skriver indlæg med flere billeder i, og så får beskeden "denne filtype er ikke tilladt", når man poster det. Så er man nødt til at slette dem ét for ét for at finde ud af, hvilket foto der skaber problemet :evil:

Test:

post-108627-0-65435800-1418170519_thumb.

Hmm ... måske fordi:

1. det er for grimt? :lol:
  2. det har et kliometerlangt navn:

TpPps9uUw3dCe4CIWhspVbG1Qw7TsYG7ArfrM_L83Hq71qtU2X1uWhJB-W61jPUax2Ikdf6MGDd8LPs3RQmgWK7zafCH2A6E6wcvoiJvTSLtc9-CIMy8p8a_BP6Tgle3XUmgQWBE=w426-h455

- men ingen filtype-ende, som billeder normalt har (fx .jpg)?

Jeg kunne heller ikke - men kunne dog godt gemme det fra hjemmeside, og så bagefter uploade det hertil. Da jeg gemte det, fik det navnet "unnamed.jpg" i stedet for den smøre, det har i linket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amelie_Poulain

^Tak for hjælpen! (Man bliver til gengæld flot, når man får den på :lol:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg vil lige advare jer om billeder, i mine indstillinger slettede jeg mine billeder,jeg viste ikke at billederne også bliver slettet ude i de enkelte tråde,men de bliver også slettet ude i de enkelte tråde,det vil jeg bare lige advare i mod

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Jeg vil lige advare jer om billeder, i mine indstillinger slettede jeg mine billeder,jeg viste ikke at billederne også bliver slettet ude i de enkelte tråde,men de bliver også slettet ude i de enkelte tråde,det vil jeg bare lige advare i mod

Hvordan gjorde du det?

Jeg har nogle gange tænkt på at rydde op i mine, men kunne ikke se hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nightshade_Demon

Jeg håber, det er ok, jeg crasher tråden. :genert:

Hvordan uploader man et billede fra iPad'en til debatten? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Test igen  - undskyld jeg spammer lidt :D

Kellervision

Så er Kellervision Song Contest tilbage! Reglerne og formatet er stort set som vi kender det fra Eurovisionens Melodi Grand Prix.

Trusser.thumb.jpg.082f5746bd4072b1d64435

Der søges deltagere, som har lyst til at stille op med to sange hver. Sangene skal opfylde kravet for temaet, som er gældende for denne udgave af Kellervision. Temaet denne gang er.......

Temaerne skifter i de forskellige versioner af Kellervision, og vinderen af konkurrencen får lov at bestemme temaet for den næste udgave, samt stå for den næste version af Kellervision.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites