Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Spasserinde

...

Recommended Posts

dgd2007
Min hukommelse dækker ikke alle detaljer og jeg har ikke siddet og browset gennem gamle udgydelser for at nyde mig selv. Men mon ikke jeg stadig ligner mig selv?

Jo, og desuden har dine indlæg jo altid et strøg af "plausible deniability" over sig, så du ville nemt kunne sige, det ikke var det, du mente :D

Jeg tror, jeg selv mener det samme på alle punkter - men jeg læste faktisk noget gammelt, fordi jeg havde en udveksling med en debattør, som henviste til noget fra lige da jeg startede. Jeg tror, jeg har lært at fatte mig lidt mere i korthed (for nu at sige det på den måde :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sol_sikken

Min gamle profil er desværre blevet slettet. Det var ellers meget skægt at læse gamle tråde :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg er helt sikker på, at jeg er uenig med nogle af mine egne indlæg nu. Og at jeg ville kunne rulle øjne af nogle dumme kommentarer, tilbyde en tudekiks eller stikke et rødt kort eller whatever. Ikke omkring sådan nogle grundlæggende ting, men altså... I ny og næ har jeg da med garanti fyret et eller andet fis af. Men jeg startede vist også med at hænge ud herinde da jeg var 18 eller 19, så det ville da være underligt hvis jeg var helt enig med mit teenage-jeg på alle punkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hotlips77
Nosse-tråden synes jeg stadig er seriøst sjov.

http://dindebat.dk/sex-samliv/616975-maend-med-store-nosser-8.html

Ja, sådan er det at blive ældre. Så gennemgår man en emotionel udvikling og avancerer fra at more sig over pikke til at more sig over nosser. De er ligesom lidt for viderekomne. :)

Jeg skal ikke være sen til at indrømme, at udtrykket "halløj i løgposen" stadig gets me everytime.

:lol::lol::love::lol:

den er den fanme også,jeg havde nær vækket min dreng af bar krampelatter for lidt siden.

mange tak,det var tiltrængt:kys::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QueenLostrisThe2nd

Øv jeg kan kun gå tilbage i egne indlæg til marts 2012 - 40 sider... :gruble:

Jeg husker ikke særlig godt, men jeg kan ikke forestille mig, at der ikke skulle være et enkelt indlæg eller to, jeg ville ryste på hovedet af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman

Jeg har slet ikke gidet genlæse de gamle indlæg, men der er da ikke noget specielt, hvor jeg mener at have skiftet mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...