Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Spasserinde

...

Recommended Posts

Spasserinde

....

Redigeret af Spasserinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg vil tro, at jeg har ændret mig en del i de maaaaaaaaange år, jeg har slået mine folder herinde, men grundlæggende tror jeg egentlig, jeg mener det samme om de fleste ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Falstria

Har ikke læst dem og husker højst 14 dage tilbage :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sloejfe

Jeg interesserer mig stadigvæk for mange af de samme emner, men jeg kan godt læse at jeg er blevet ældre (og måske lidt klogere) :D

Alt andet ville nok være sært, startede da jeg var 15 og nu er jeg godt og vel 24 :8:

Føler mig lidt nostalgisk men mest over alle de debattører som var her dengang, i de samme tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe

Jeg har også skiftet mening og interesseområder, men jeg forbeholder mig jo retten til at blive klogere, så jeg tager ikke afstand fra de holdninger jeg engang havde. Jeg synes også det er sjovt at følge med i andres ændringer af holdninger - hos nogle er det så mere tydeligt end hos andre. Udvikling er godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Pik-trådene... Pikken der ville vide, hvem der havde lagt en lort på dens hoved er KLASSE! Også i dag. :lol:

Mened min gamle profil, der er der en masse ting, jeg er glad for er væk... Ja, en del af tingene ville sikkert være meget morsomme at læse, men jeg er egentlig rigtig glad for at det er fjernet fra cyperspace. Der var en del kiksede scoringer, en masse druk og ikke rigtigt noget filter. Jeg var meget ærlig omkring, hvem jeg var, hvad jeg lavede og hvad jeg tænkte - også mere konsoversielle emner...

Jeg er nu blevet meget mere rummelig og large, har en fast kæreste og skal til at søge ud på det store jobmarked. Jeg tænker, at det nok er meget godt, at nogle af mine gamle indlæg er forsvundet... For de var mig, men er nok ikke på samme måde repræsentativt for hvem jeg er.

Men når jeg støder på indlæg, jeg har skrevet min denne profil, så har jeg ikke ændret holdning... Og jeg synes stadig, at mine indlæg indeholdende jokes er morsomme. :-D

Og velkommen tilbage spasserinde! Du har været savnet! :kys:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen

Sad lige og kigge de på mine kort, og det ser ikke ud til af jeg stadig har samme mening

men der var flere tråde som var "ikke tilgængelig", det er da tarveligt sådan af bortkomme tråde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Min hukommelse dækker ikke alle detaljer og jeg har ikke siddet og browset gennem gamle udgydelser for at nyde mig selv. Men mon ikke jeg stadig ligner mig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Jeg kan sgu alligevel ikke huske hvad jeg skrev i går. Eller, jeg skrev vist ikke noget i går? :gruble:

Næ, jeg har det ganske glimrende med det jeg har skrevet indtil nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mor1966

Det ved jeg ikke. Jeg kan ikke huske alt hvad jeg har skrevet her i den tid jeg har været her. Men mon ikke der er et enkelt indlæg eller to jeg ikke ville have skrevet i dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...