Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

LiverpoolFC
Jaja, men det er selvfølglig trænere der ligger på 17-19 i angreb :D Jeg tilførte en træner med 19 i angreb, men det gjorde ingen forskel.

Ja okay så ved jeg ikke hvad der skal til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Ja okay så ved jeg ikke hvad der skal til :D

Skidt :D Selv Torres er begyndt at score nu. Han skulle bare en tur på transferlisten, så scorede han pludselig 5 mål i to kampe :lol: Jeg bruger frygt som motivation :devil: Det er også billigere end de der dygtige trænere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76
Jaja, men det er selvfølglig trænere der ligger på 17-19 i angreb :D Jeg tilførte en træner med 19 i angreb, men det gjorde ingen forskel.

I de tidligere versioner var Motivation, Dertimanation og level of decipline vigtige, for at de kunne blive 4,5 - 5 stjernet trænere. Ved ikke om det stadig er sådan i fm13. Men mon ik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Huskede du at sætter ham til kun at træne i angreb? for i FM jo flere opgaver en træner jo dårligere bliver hans "stjerner"

Har du f.eks. sat ham til Angreb, Teknik, o.s.v kan en træner med 19 ende med at blive dårligere end en på 15-16 stykker som kun træner i hans styrke angreb.

Han er kun sat til angreb. Det der er så mærkeligt er, at hvis jeg har 4 stjerner ud af de 5, og jeg så tilføjer ham her den nye med 19 i angreb, så ændrer det ikke på stjernerne.

Jeg tænker at det måske er fordi man ganske enkelt skal finde trænere på 20 for at opnå 5 stjerner. Bare urealistisk at træningen ikke bliver forbedret det mindste, når jeg trods alt tilføjer en ny træner med højt angrebstal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge
I de tidligere versioner var Motivation, Dertimanation og level of decipline vigtige, for at de kunne blive 4,5 - 5 stjernet trænere. Ved ikke om det stadig er sådan i fm13. Men mon ik.

DDM (Determination, Discipline, Motivation) er stadig vigtigt. Og for trænere i Angreb er deres Mental træningsattribut også vigtig.

EDIT: Ikke mental, Taktik :)

Her er formlerne, godt nok fra FM11, men det er ikke ændret i FM13.

I øvrigt behøver man kun én træner i hver kategori, der er virkelig god, for det er den bedste træner, der bestemmer, hvor mange stjerner, kategorien får. Så én god og tre dårlige trænere er bedre end fire middelmådige.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76
DDM (Determination, Discipline, Motivation) er stadig vigtigt. Og for trænere i Angreb er deres Mental træningsattribut også vigtig.

EDIT: Ikke mental, Taktik :)

Her er formlerne, godt nok fra FM11, men det er ikke ændret i FM13.

I øvrigt behøver man kun én træner i hver kategori, der er virkelig god, for det er den bedste træner, der bestemmer, hvor mange stjerner, kategorien får. Så én god og tre dårlige trænere er bedre end fire middelmådige.

:)

Jeg vælger ikke at se på formlerne :)

Lige så snart man kan sætte et spil på formler så mister jeg lysten til spillet. Så undgår gerne at opsøge de ting :)

Selv om jeg er matematiker og software mand som normalt elsker formler, så vil jeg gerne have en naiv forestilling, om at success i spillet er mere end "blot" at ramme de rigtige tal - og så bliver man CHAMP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Lige så snart man kan sætte et spil på formler så mister jeg lysten til spillet. Så undgår gerne at opsøge de ting :)

Selv om jeg er matematiker og software mand som normalt elsker formler, så vil jeg gerne have en naiv forestilling, om at success i spillet er mere end "blot" at ramme de rigtige tal - og så bliver man CHAMP.

Det er nu heller ikke fordi, jeg sidder og regner ud, hvilken træner, der er den bedste - men formlerne er udmærkede til at vise, at der er mere der tæller end bare den ene attribut, som vedkommende skal træne i. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Sådan har jeg det egentlig også. Jeg gider f.eks heller ikke hente færdiglavede taktikker o.l, selvom det kan give nogle øjeblikkelige forbedringer. Jeg vil heller sidde og klø mig i nakken og ændre småting indtil der, forhåbentlig, sker noget positivt :D

Men gode råd er nu altid velkomne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg er gået tilbage til mit FM 2011 :genert: Kan simpelthen ikke vænne mig til den elendige grafik i 2013, og det ødelægger spillet. Ærgeligt at de har ændret det så meget til den dårlige side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg er gået tilbage til mit FM 2011 :genert: Kan simpelthen ikke vænne mig til den elendige grafik i 2013, og det ødelægger spillet. Ærgeligt at de har ændret det så meget til den dårlige side.

Velkommen tilbage. Sjovt at det er det som de fleste vender tilbage til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites