Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

gucciebird
Åh 2013 udgaven er ikke min stærke side. Men i 2011 udgaven skulle man gøre det individuelt for hver spiller.

Nu prøvede jeg lige og kan da egentlig godt se at der ikke rigtig sker noget når man taster download :rulle: Det er efterhånden længe siden jeg downloadede det, så kan godt være linket er dødt :(

Men eller så prøv at kigge lidt rundt på sider som fm-base og fmscout. Der burde være noget der kan bruges :D

Ja det har jeg også været vant til i både 2011 og 2012, men sådan er det ikke her i 2013 - eller jeg kan i hvert fald så bare ikke finde ud af det.

Har tjekket lidt rundt omkring, den gode gamle TUG ser ud til og gøre tricket endnu. Så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får det sat op inde i spillet. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ja det har jeg også været vant til i både 2011 og 2012, men sådan er det ikke her i 2013 - eller jeg kan i hvert fald så bare ikke finde ud af det.

Har tjekket lidt rundt omkring, den gode gamle TUG ser ud til og gøre tricket endnu. Så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får det sat op inde i spillet. ;)

Held og lykke med det :-D Det ikke sådan når de pludselig vælger at ændre sådan nogen ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Æv, jeg scorer simpelthen ikke nok :sur: Har et ret godt forsvar og er stadig ubesejret efter 7 runder i Pl med Chelsea. Men har spillet de 5 af kampene uafgjort. Har kun lukket 5 mål ind. Men har til gengæld også kun scoret 8 mål. Mine spillere skaber ikke nok direkte chancer og på den sidste tredjedel af banen, er det som om de bare altid smider bolden væk :sur:

Men overvejer lidt at søge til FCK, hvis Ariel bli'r ved med at gøre det dårligt. De roder lidt rundt lige i kanten af top 5.

Og så hader jeg virkelig stadig den grafik :D Fuck hvor er den dårlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Jeg har et lidt andet problem. Jeg spiller på sæson 14 med Arsenal. Nu er deres ry blevet det bedste i verden. Det betyder at ingen af mine spillere gider skifte ligegyldigt om det så er Real Madrid der byder :( Så jeg er på vej mod en konkurs :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg har et lidt andet problem. Jeg spiller på sæson 14 med Arsenal. Nu er deres ry blevet det bedste i verden. Det betyder at ingen af mine spillere gider skifte ligegyldigt om det så er Real Madrid der byder :( Så jeg er på vej mod en konkurs :lol:

Det har jeg så ikke prøvet før når jeg har fået verdens bedste ry, det er faktisk mere at spillerne vil 'have en ny udfordring'. Tror da lige jeg er ved at smadre mine virtuelle spillere når de begynder at pive om, at ville prøve sig af andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Æv, jeg scorer simpelthen ikke nok :sur: Har et ret godt forsvar og er stadig ubesejret efter 7 runder i Pl med Chelsea. Men har spillet de 5 af kampene uafgjort. Har kun lukket 5 mål ind. Men har til gengæld også kun scoret 8 mål. Mine spillere skaber ikke nok direkte chancer og på den sidste tredjedel af banen, er det som om de bare altid smider bolden væk :sur:

Men overvejer lidt at søge til FCK, hvis Ariel bli'r ved med at gøre det dårligt. De roder lidt rundt lige i kanten af top 5.

Og så hader jeg virkelig stadig den grafik :D Fuck hvor er den dårlig.

Da mine brændte for meget og var for lidt kreative, så hentede jeg nogle bedre trænere ind til at styre lige den del. Ved ikke om du har forsøgt dig med det? Sæsonen efter jeg opgraderede trænerstaben, lukkede jeg kun omkring 18 mål ind på en sæson, men scorede 120 eller deromkring i ligaen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Da mine brændte for meget og var for lidt kreative, så hentede jeg nogle bedre trænere ind til at styre lige den del. Ved ikke om du har forsøgt dig med det? Sæsonen efter jeg opgraderede trænerstaben, lukkede jeg kun omkring 18 mål ind på en sæson, men scorede 120 eller deromkring i ligaen :lol:

Det kunne godt være jeg skulle prøve med nye trænere. Indtil videre har jeg fokoseret mere på den offensive træning fra uge til uge. Det er faktisk en ret fed feature.

De sidste par kampe har været bedre. Men spillerne er stadig ikke helt kølige nok foran mål.

Må kigge efter nye trænere i morgen :D Og så vil jeg ha' scoutet efter en ny angriber, istedet for Torres. En fysisk stærk spiller der kan klare sig bedre oppe foran de små kreative. Sådan en Hulk-type. Bare ikke Hulk :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Hm, har nu hentet nye trænere. Brian Laudrup, Ebbe Sand og et par andre. Men mærkeligt nok ændrer stjernerne i træningen sig kun med 1½ efter at ha' fået to nye trænere på "offensiv træning". Men da der kom en tredje træner på, steg stjernerne ikke :gruble:

Anyway, måske har det hjulpet. Men jeg har også ændret taktikken og gjort min 4-4-3 mere kompakt/smal så jeg spiller gennem midten istedet for med fløje. Tror måske også det har hjulpet. Har hvert fald scoret 10 mål i de sidste 3 kampe :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Hm, har nu hentet nye trænere. Brian Laudrup, Ebbe Sand og et par andre. Men mærkeligt nok ændrer stjernerne i træningen sig kun med 1½ efter at ha' fået to nye trænere på "offensiv træning". Men da der kom en tredje træner på, steg stjernerne ikke :gruble:

Anyway, måske har det hjulpet. Men jeg har også ændret taktikken og gjort min 4-4-3 mere kompakt/smal så jeg spiller gennem midten istedet for med fløje. Tror måske også det har hjulpet. Har hvert fald scoret 10 mål i de sidste 3 kampe :gogo:

Det kommer jo an på hvor gode de er indefor de kategorier. De bedste har jo 20 i teknik, angreb og sådan noget. Det kommer ikke an på antallet af trænere, men kvaliteten af dem man køber. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Det kommer jo an på hvor gode de er indefor de kategorier. De bedste har jo 20 i teknik, angreb og sådan noget. Det kommer ikke an på antallet af trænere, men kvaliteten af dem man køber. :D

Jaja, men det er selvfølglig trænere der ligger på 17-19 i angreb :D Jeg tilførte en træner med 19 i angreb, men det gjorde ingen forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites