Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Jimmbo
Du er ikke alene om at synes det er irriterende, faktisk er det en af de største problemer jeg har oplevet ved FM. Det giver ikke nogen mening at nogen går fra 10.000 til 100.000 om ugen og opføre sig som om de er den næste messi.

Men så er det godt man har editoren :D så kan man altid gå ind og ændre det.

Jeg har mac, så jeg har ikke mulighed for at ændre det ingame.

Men jeg synes faktisk også det tager en del af glæden ved spillet. Men det er sjovt at pengene altid har været et problem ved spillet. I de ældre kostede spillerne vulgært meget. Det har de fået rettet nu, men lønningerne er stadig helt af helveds til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ahh, du er en Apple :D

Men ja det er underligt de ikke har fundet ud af et fix for det, for vi 2 kan da umuligt være de eneste som er generet af det. Især med klubber som er små økonomisk men som ligger i den bedste række er det et kæmpe problem.

Nope jeg har også problemer med det. Har efterhånden fået bygget min klub op til at være en af verdens største og nu vil mine spillere pludselig have over 4 millioner om ugen selvom de er meget interesserede i at skrive under og har min klub som favorit klub (nogen gange sætter de jo urealistiske krav fordi de ikke gider til klubben). Det er pisse irriterende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Er der nogen af jer, som har et godt træningsprogram man kan få lov at "låne"... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Er der nogen af jer, som har et godt træningsprogram man kan få lov at "låne"... :)

Jeg bruger det her (både prof og ungdoms) i FM 2011 - tror godt det kan bruges i nyere udgaver. Det er et ret hårdt skema, men heldigvis er der kun nogle få af mine ungdomsspillere der er utilfreds med det :D

Full Time & Youth Training Schedules - N89 (New and Updated

Det er det bedste træningsskema jeg har fundet, og er bedre end dem jeg selv har lavet tidligere. Er især godt hvis man godt vil producere sin egene spillere synes jeg. Dog har jeg nedsat aerobic og strength delen under selve sæsonen for at mindske skader og træthed og så har jeg de to ting højt under pre season :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird
Jeg bruger det her (både prof og ungdoms) i FM 2011 - tror godt det kan bruges i nyere udgaver. Det er et ret hårdt skema, men heldigvis er der kun nogle få af mine ungdomsspillere der er utilfreds med det :D

Full Time & Youth Training Schedules - N89 (New and Updated

Det er det bedste træningsskema jeg har fundet, og er bedre end dem jeg selv har lavet tidligere. Er især godt hvis man godt vil producere sin egene spillere synes jeg. Dog har jeg nedsat aerobic og strength delen under selve sæsonen for at mindske skader og træthed og så har jeg de to ting højt under pre season :D

Super, det vil jeg straks sætte mit Man.Utd. hold til og træne efter. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Jeg kan så ikke finde ud af og få downloaded det træningsprogram og/eller ændret et program inde i selve spillet......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg kan så ikke finde ud af og få downloaded det træningsprogram og/eller ændret et program inde i selve spillet......

Hvilken udgave spiller du? og hvor er det at det går galt? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird
Hvilken udgave spiller du? og hvor er det at det går galt? :D

Jeg spiller 2013 udgaven.

Kan inde i spillet ikke finde ud af og sætte det downloadede træningsprogram ind. Skal det være under individuelt eller hold træning eller hvordan gør jeg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Og jeg kan så i øvrigt heller ikke finde ud af og downloade det du linkede til........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg spiller 2013 udgaven.

Kan inde i spillet ikke finde ud af og sætte det downloadede træningsprogram ind. Skal det være under individuelt eller hold træning eller hvordan gør jeg?

Åh 2013 udgaven er ikke min stærke side. Men i 2011 udgaven skulle man gøre det individuelt for hver spiller.

Og jeg kan så i øvrigt heller ikke finde ud af og downloade det du linkede til........

Nu prøvede jeg lige og kan da egentlig godt se at der ikke rigtig sker noget når man taster download :rulle: Det er efterhånden længe siden jeg downloadede det, så kan godt være linket er dødt :(

Men eller så prøv at kigge lidt rundt på sider som fm-base og fmscout. Der burde være noget der kan bruges :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites