Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Code71

Hej lalala

Din ordre er nu afsendt fra vores lager, og du bør således modtage din leverance indenfor 2-3 hverdage.

Det som er leveret til dig er følgende:

Artikelnummer Antal Betegnelse

3021220926 1.00 PC-MAC - Football Manager

:banan: :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Hmm, er det 2012?

For 2013 kommer da ikke før engang i foråret 2013

Eller er det kun betaen?

Det udkommer d. 2 november, og betaen kan vidst allerede skaffes nu mener jeg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Tja jeg vidste ikke at det var den 2 november i dag? :D Se lige hvad der var i min postkasse i dag?

post-9943-13940097883453_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Hmm det er lidt vanedannende :D

Men det er så ikke kun IRL at Cornelius er god hehe. Jeg nåede ikke engang at spille første turneringskamp før Leverkusen bød 19 mio for ham og nu er han min topscorer efter 12 runder :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge
Jeg kan i øvrigt godt lide, at det er et spil med selvironi. Jeg faldt over følgende perle i en af de der "nyheder", man får:

Og det er så endnu bedre, når det faktisk sker i virkeligheden:

Playstation and Xbox gamers apply in their droves for vacant Dumbarton job

Fra artiklen:

“Probably 75 per cent of the applications so far are from people who have taken a team from a low ebb to great heights on a computer screen, which is a great achievement for them but perhaps not what we are looking for at this time.

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Så har jeg hentet demoen. Det ser fint nok ud. Men ikke så anderledes som jeg havde troet. Men det er så også ok, når det er to år siden jeg sidst har købt nyt.

Men sætter det på ønskelisten til jul. Så passer det med at der også kommer en opdatering omkring den tid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Er der nogen der spiller?

Har i fundet nogle gode ukendte talenter?

Jeg er manager i Dag & Red og kører nu på 8 sæson og rykkede op i Championship efter sidste sæson. Men topscorer har jeg fundet i FCK. Tobias Milton. Han scorede 29 kasser i sidste sæson (i alle turneringer)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg har spillet demoen de sidste par måneder og har nu fået spillet i julegave. Men jeg er altså ikke imponeret over grafikken. Jeg ved godt at det altid ta'r lidt tid at vænne sig til noget nyt. Men jeg synes klart de har forringet grafikken på banen. Og det er noget som jeg bruger ret meget. Det gør selvfølgelig ikke noget, hvis man kun ser kommentatorteksten eller nøjes med at se målene. Men jeg har altid set udvidede højdepunkter, og der holder grafikken bare ikke.

Det er selvfølgelig fedt nok med nogle nye features osv. Men jeg tror ikke jeg kommer til at synes lige så godt om det som 2011-spillet. Men nu må vi se :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg har spillet demoen den sidste måned og har nu fået spillet i julegave. Men jeg er altså ikke imponeret over grafikken. Jeg ved godt at det altid ta'r lidt tid at vænne sig til noget nyt. Men jeg synes klart de har forringet grafikken på banen. Og det er noget som jeg bruger ret meget. Det gør selvfølgelig ikke noget, hvis man kun ser kommentatorteksten eller nøjes med at se målene. Men jeg har altid set udvidede højdepunkter, og der holder grafikken bare ikke.

Det er selvfølgelig fedt nok med nogle nye features osv. Men jeg tror ikke jeg kommer til at synes lige så godt om det som 2011-spillet. Men nu må vi se :D

Jeg er helt enig her, kan rigtig godt li' mange af de nye features i spillet og der er klart sket en masse forbedringer, men udseendet og den grafik du selv nævner er jeg heller ikke begejstret for. Så jeg spiller egentlig mest 2011 udgaven :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Er jeg den eneste der er ret træt af, at det er så pisse besværligt at være økonomisk ansvarlig? Jeg havde fundet et talent på 21 som jeg ville købe. Han var free transfer, og spillede i en eller anden skod svensk klub. Han fik 1000 kr. om ugen.

Da jeg så prøver at få fat i ham, stiller han krav om 100.000 kr. om ugen. Jeg prøvede at forhandle ham ned, men han ville intet sted under 80.000 kr.

Han endte med at skrive under med OB, og fik 23.000 om ugen.

Det var det samme jeg prøvede, da jeg fandt en spiller fra Zimbia. Han spillede i en klub i Congo og fik ikke mere end 10.000 om ugen. Da jeg skulle forhandle med ham, så ville han have 177.000.

Jeg synes det er pisse irriterende, når man er en klub uden ret mange penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites