Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

LiverpoolFC

Men hva' helved mine spillere er under tøflen og klager ikke over at deres træningsniveau er "Heavy". Jeg har oplært dem godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Underligt på mine træningsprogrammer, som jeg lige har lavet der ændrer den det for hele træningsprogrammet (ændringen sker i hvert fald også hos mine andre spillere på det program) og ikke kun den enkelte spiller :gruble: Har sikkert trykket på et eller andet underligt, det kunne i hvert fald ligne mig :D

Det var mig der tog fejl :D Jeg var lige inde og tjekke det. Den ændrer sgu alle i programmet :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Det var mig der tog fejl :D Jeg var lige inde og tjekke det. Den ændrer sgu alle i programmet :rulle:

Det altså ikke helt snedigt lavet :D Men godt det ikke bare var mig der var inkompetent :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Hvis I bestiller gennem FMdanmark, så får man noget rabat :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Får man også adgang til betaen?

Det ved jeg faktisk ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

HJÆLP !!!!

Jeg har modtaget en kode fra CDON.com som iflg mailen kan bruges til en betaversion. Hvad betyder det? Er det bare for at afprøve den inden den rigtige version ligger i postkassen eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
HJÆLP !!!!

Jeg har modtaget en kode fra CDON.com som iflg mailen kan bruges til en betaversion. Hvad betyder det? Er det bare for at afprøve den inden den rigtige version ligger i postkassen eller hvordan?

Ja stort set :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Ja stort set :D

Nå okay fedt. For jeg ligger syg i dag og imorgen. Så er der jo masser af tid :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Nå okay fedt. For jeg ligger syg i dag og imorgen. Så er der jo masser af tid :devil:

Haha super timing :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites