Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Nyeng
Jeg har faktisk lidt problemer med at ændre træningsprogrammerne for spillerne. Jeg har lavet forskellige overordnede programmer, såsom forsvarer center, defensiv midt, offensiv og angriber + backer - men nogle gange begynder de at klage over at deres træningsprogrammer er for hårde, men jeg kan ikke finde ud af at sætte de enkelte træningsmængder ned for de individuelle spillere.

Det bitcher flere af mine også over. Det er tit de unge eller nye spillere der bli'r utilfredse her. Men jeg plejer bare at sætte dem på standardtræning så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Det bitcher flere af mine også over. Det er tit de unge eller nye spillere der bli'r utilfredse her. Men jeg plejer bare at sætte dem på standardtræning så.

Jeg har tidligere sagtens kunne finde ud af det, men nu er det vist lavet om. Men så må de bare blive sure - men træneren ved altid bedst.

Men trods alt rart at jeg ikke er den eneste tosse, der ikke kan finde ud af det. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg har tidligere sagtens kunne finde ud af det, men nu er det vist lavet om. Men så må de bare blive sure - men træneren ved altid bedst.

Men trods alt rart at jeg ikke er den eneste tosse, der ikke kan finde ud af det. :lol:

Altså jeg kan heller ikke finde ud af det i 2011 udgaven, der kan man ligesom kun ændre i hele programmet og så for alle spillerne. Pisse irriterende :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Altså jeg kan heller ikke finde ud af det i 2011 udgaven, der kan man ligesom kun ændre i hele programmet og så for alle spillerne. Pisse irriterende :-D

Det er skidt at det er blevet sådan - det er minder lidt mere om et hippikollektiv end hvad godt er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Det er skidt at det er blevet sådan - det er minder lidt mere om et hippikollektiv end hvad godt er.

Præcis, men okay det kan så også være at man godt kan og jeg bare ikke har luret hvordan endnu :D

Laver i egentlig jeres egne træningsprogrammer eller finder i nogle og downloader dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Præcis, men okay det kan så også være at man godt kan og jeg bare ikke har luret hvordan endnu :D

Laver i egentlig jeres egne træningsprogrammer eller finder i nogle og downloader dem?

Jeg har tidligere downloadet programmer. Men det var dengang jeg også hentede taktikker på nettet. Det gider jeg ikke længere, for der er aldrig nogen der passer mine favorittaktikker. Hellere tabe med mine egne, end vinde med andres :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg har tidligere downloadet programmer. Men det var dengang jeg også hentede taktikker på nettet. Det gider jeg ikke længere, for der er aldrig nogen der passer mine favorittaktikker. Hellere tabe med mine egne, end vinde med andres :D

Jeg downloader godt nok træningsprogrammer, ment taktikker dem laver jeg selv. Som dig synes jeg heller ikke rigtig der er nogen der passer til den måde som jeg vil spille :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg er old school - jeg står selv for træning og taktik med mit hold. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Nu er jeg kommet til at købe spillet, og det er jo meget sjovt. Selv om jeg ikke helt sikker på, at jeg ved, hvad jeg laver :genert:

Det med træningsmængde: gå ind på spillerens profil, og vælg fanebladet "Træning" - der er så et faneblad på den side, der hedder "Træningsniveauer", og der er en slider i bunder, hvor man kan indstille, hvor hård træningen skal være. Godt gemt, men muligheden findes :D

Jeg kan i øvrigt godt lide, at det er et spil med selvironi. Jeg faldt over følgende perle i en af de der "nyheder", man får:

Man regner med, at når først Zaragoza-bestyrelsen har smidt de sædvanlige "Football Manager"-ansøgninger væk, vil de kunne fortsætte med at kigge på nogen med erfaring fra den virkelige verden.

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Nu er jeg kommet til at købe spillet, og det er jo meget sjovt. Selv om jeg ikke helt sikker på, at jeg ved, hvad jeg laver :genert:

Det med træningsmængde: gå ind på spillerens profil, og vælg fanebladet "Træning" - der er så et faneblad på den side, der hedder "Træningsniveauer", og der er en slider i bunder, hvor man kan indstille, hvor hård træningen skal være. Godt gemt, men muligheden findes :D

Jeg kan i øvrigt godt lide, at det er et spil med selvironi. Jeg faldt over følgende perle i en af de der "nyheder", man får:

:lol:

Ja, men når man slider ændrer man hele træningsprogrammet for alle spillerne, ikke for den enkelte. Eller sådan er det i hvert fald i den udgave jeg spiller lige pt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites