Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nicolait804

Football Manager tråden

Recommended Posts

Jimmbo
Nu vi har tråden. Er der nogle af jer der er med i nogle af de managerspil der ligger online? Managerzone, Trophymanager eller feks Hattrick?

Jeg spiller Hattrick. Eller det vil sige, at jeg har et hold. Det er så elendigt, at jeg kun lige kigger til det i ny og næ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Football Manager 2013 - Spil - CDON.COM

Til dem der kunne være interesseret, så kan man spare lidt på det nye spil hos cdon.com.

Hvad er forskellen på de to spil? Den ene er kun til PC og den anden er til download/til PC og mac. Men 130 kr dyrere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hvad er forskellen på de to spil? Den ene er kun til PC og den anden er til download/til PC og mac. Men 130 kr dyrere?

Aner det ikke :gruble: Kan ikke lige se fordelen ved at købe et download, hvis det er så meget dyrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Aner det ikke :gruble: Kan ikke lige se fordelen ved at købe et download, hvis det er så meget dyrere.

Hehe nej det var også det jeg tænkte :D

Men jeg har bestemt mig til at "hoppe på vognen" denne gang og købe spillet. Sidst jeg købte det var vidst i 2010. Så det er jo nok et helt nyt spil til den tid jeg får det leveret hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hehe nej det var også det jeg tænkte :D

Men jeg har bestemt mig til at "hoppe på vognen" denne gang og købe spillet. Sidst jeg købte det var vidst i 2010. Så det er jo nok et helt nyt spil til den tid jeg får det leveret hehe

Ja, mon ikke det har ændret sig en del. Jeg mener hvert fald at huske, at det ændrede sig en del fra 2010 til 2011. Men jeg købte så ikke 2012, fordi jeg læste at det nærmest bare var en opdatering af 2011.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Ja, mon ikke det har ændret sig en del. Jeg mener hvert fald at huske, at det ændrede sig en del fra 2010 til 2011. Men jeg købte så ikke 2012, fordi jeg læste at det nærmest bare var en opdatering af 2011.

Okay hehe

Men jeg glæder mig da til at se hvad det er blevet for noget. Det kan også være at det er blevet FOR indviklet til at det tiltrækker mig at spille det. Man kan vel stadig blive landstræner også ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Okay hehe

Men jeg glæder mig da til at se hvad det er blevet for noget. Det kan også være at det er blevet FOR indviklet til at det tiltrækker mig at spille det. Man kan vel stadig blive landstræner også ikk?

Jo, man kan stadig træne landshold. Mit indtryk er at det bli'r mere og mere realistisk. De har også gjort træningsprogrammerne mere brugbare, og så vidt jeg husker, har de taktiske muligheder også ændret sig en del de sidste par år. Nu kan man lave direkte taktiske ændringer, mens kampen spilles. Lidt som hvis man sad på sidelinien og råbte af spillerne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra
Der er da en genoplivnings funktion, hvis jeg ikke husker forkert så mener jeg da du i options kan sætte kryds ved at spillet genbruger navne.

Okay?

I så fald håber jeg det fungerer bedre end i EA Sports manager. For der så jeg da ved gud ikke noget til nogen kendte navne efter de første 20 sæsoner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg har faktisk lidt problemer med at ændre træningsprogrammerne for spillerne. Jeg har lavet forskellige overordnede programmer, såsom forsvarer center, defensiv midt, offensiv og angriber + backer - men nogle gange begynder de at klage over at deres træningsprogrammer er for hårde, men jeg kan ikke finde ud af at sætte de enkelte træningsmængder ned for de individuelle spillere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites